interieur porsche 924

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 interieur porsche 924

• Maker
    Discussie
  • hallo, ik ben nieuw hier op het forum , kheb over een maandje een porsche 924 JB disigne gekocht met 2,3 motor en jb kit.
    Het interieur is aan vervanging toe , nu is mijn vraag heeft iemand hier op het forum nog een dashboard liggen die niet gescheurt is en de bekleding + zetels van de porsche .
    mvg laurens

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • PT

[quote=”Allemeersch Freddy” post=98173]Beste,
      Waar kun zo een cover bestellen ….voor dashbord Porsche 924…..ben daar al 2 jaar op zoek achter.
      nog nie gevonden. groetjes Freddy[/quote]

Al 2 jaar op zoek ? :wtf:
      Spendeer eens 20 sec op google,…de covers vliegen je rond de oren ! 😉

Hier nog eentje, (in dollars) : http://qualitycarinterior.com/1977-1988-porsche-924-full-dash-cover.html

Nog eentje in gebruikte staat : http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/porsche-onderdelen/556395029-porsche-924-dashboard-in-redelijke-goede-staat-zie-de-foto.html

En nog : http://www.autoatlanta.com/porsche-parts/accessories.php?sec=Body&model=924%201980-85&subsec=Dashboard-Related

….

@ Funny : +1

Bedankt voor de info en de foto .Ik zag aan de Nr-plaat dat hij ingeschreven staat als oldtimer .
        Ik wil geen afbreuk doen aan je wagen maar als je hem een klein beetje laat zakken zal hij nog iets sportiever overkomen zonder aan comfort in te boeten .

PB

P1100127.JPG
              Besten,
              Ik ben Freddy Allemeersch en woon in Ichtegem,West-Vlaanderen.
              Ik kocht 5 jaar geleden een Porsche 924 van bouwjaar 1981 met 122.000 km daar ik liefhebber ben van oldtimers. Hij was in een Blauw kleur….de wagen had 1 klein roestvlekje achter linker achterwiel….anders was hij zoals nieuw..kwa kleur en roest. Daar ik da kleur nie graag zag……is ie nu in het Zwart. Kheb ook een mooie 17″ cromé velgje eronder gelegt……hij is nu perfect …juist op mijn dashbord na…..deze vertoont de welgekende scheurtjes.

Beste Freddy ,welkom op dit gezellige en informatieve forum .
                De antwoorden zullen hier zeker volgen .
                Misschien kan je jezelf even kort voorstellen ,je maakt een topic aan Voorstellen van Allemeersch fr.. Enz .
                Wij zijn hier allen gepassioneerd wat te maken heeft met Porsche .Vertel ons eens wat meer over je wagen ,de kilometers ,kleur ,hoelang al in je bezit ,eerste Porsche ?
                Groeten Funny

Beste,
                  Waar kun zo een cover bestellen ….voor dashbord Porsche 924…..ben daar al 2 jaar op zoek achter.
                  nog nie gevonden. groetjes Freddy

hij stond op kapaza;)

Die wagen komt me bekend voor .
                      Heb ik meen ik een tijd geleden zien staan op de bekende verkoopsites

Anoniem

Proficiat ,mooie wagen .
                        Eigenlijk zou ik ook nog wel eens een 924 willen ,zeker in die kleur van jou .
                        Voor mij is een 924 pure nostalgie .Mijn ma had vroeger een 924 in het rood .
                        Op de 2 foto zie je dat je wagen mooi blinkt .

gewassen 8)

Attachments:
                          • Foto0096_320_x_240.jpg

Dit is de wagen , als ik hem ben gaan kopen vuil dus , op de onderste is hij gewassen. 😛 groetjes

Attachments:
                            • Foto0095_320_x_240.jpg

Ja ik had er al eens aangedacht , maar het is omdat het tapijt aan vervanging toe is en de achterpaneeltjes ook .
                              mvg

Anoniem

Al eens aan gedacht uw bestaande zetels te laten overtrekken.
                                Dan heb je gelijk nieuwe. Tapijten kan je ook laten maken op maat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.