interieur porsche 924

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 interieur porsche 924

• Maker
    Discussie

• laurens
    Deelnemer

hallo, ik ben nieuw hier op het forum , kheb over een maandje een porsche 924 JB disigne gekocht met 2,3 motor en jb kit.
      Het interieur is aan vervanging toe , nu is mijn vraag heeft iemand hier op het forum nog een dashboard liggen die niet gescheurt is en de bekleding + zetels van de porsche .
      mvg laurens

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • sorry voor de late reactie . Ja ik vind geen mooi interieur voor mijne , ik zou nieuwe voorzetels achterbank en tapijten moeten hebben , met andere woorden een zogoed als compleet interieur. Ja mijn dashboard is minstens zo erg als op die foto en zo een stuk of 3 scheuren 🙁 . zal is foto posten van de porsche kunnen jullie hem keuren .
        mvg

Voor een 125,00€ heb je wel zo’n overzetcover – resultaat hangt af van de voorbereiding: bij te erge scheuren en vervorming > afvlakken – op een slechte fundering bouw je geen goed huis…

Ben alleen niet zeker of dit nog te verkrijgen is voor een 924, en wat dat dan gaat kosten …. Er bestaan wel kunststof schelpen die je erover kan monteren, is natuurlijk enkel de vraag of dit mooier gaat zijn dan die scheuren ;-).

toen ik nog jonger was, en soms al eens naar goedkopere, oudere Porsches ging gaan kijken die toen in mijn budget pastten, heb ik toch vaker dergelijke scheurtjes gezien bij auto’s die al een respectabele leeftijd hadden. Komt dus wel vaker voor denk ik. Het valt ook op dat heel wat leveranciers/sites van Porscheonderdelen vervangdashboards bijna altijd op stock hebben

Misschien vraag anders stellen: kwam dit ook voor bij vroegere 911’s ?

rjf

What the hell ?? 😯

Dat verwacht je misschien in een Ssangyong maar toch niet in een Porsche ??

onderschat de temperaturen niet die je op die plek onder het raam kunt hebben in de volle zon! Bij volle zon kan het daar makkelijk tot 80°C worden! En bij testfases gaan autofabrikanten vaak naar Dessert Valley in the US, alwaar de temperaturen op die plek zelfs nog hoger kunnen oplopen! De materialen zien dan ook erg af op die plek! Een vriendin van me liet ooit eens een fles frisdrank op die plaats liggen terwijl ze een dagje aan het strand ging gaan liggen… Autootje zag er lief uit toen ze terugkwam… 😉 🙄

Dit is misschien een beetje extreem, maar de meeste wagens van dit type hebben scheurtjes rond de verluchtingsgaten.

Attachments:
                      • DSC00456.jpg

Ja , barsten in het dash.
                        Veel voorkoemnd probleem bij de 924 en 944 type 1
                        Door het materiaal en de vlakke voorraam wordt dit te heet en barst het .
                        Is idd een zeldzaamheid en misschien goedkoper te laten bekleden .
                        Zetels kunnen zonder problemen hersteld worden

rjf

gescheurd dashboard ? 😯

Hallo, welkom hier en veel plezier met je 924 toegewenst. Dashboarden zonder scheuren voor een 924 zijn zeldzaam en dus moeilijk te vinden. Verschiet dus ook niet van de prijs als je er 1 kunt vinden ;-). Weet niet of je dit forum http://www.924forum.nl/forum/forum.php kent, maar daar ga je misschien iets meer kunnen vinden. Er zitten daar wel enkele mensen die regelmatig een 924 slopen voor onderdelen. Blijf ook hier echter je vorderingen van je wagen posten. Altijd leuk om te lezen … 😉

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.