Interieur repareren

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Interieur repareren

• Maker
    Discussie
  • Mijn interieur vertoont behoorlijk wat scheurtjes en beschadiging in het vinyl. (zie foto’s). Nu ben ik aan het bekijken of deze zaken zelf aan te pakken zijn met een bevredigend resultaat. Werkt een product als dit bijvoorbeeld?
    Heeft er iemand ervaring met een DIY opfrissing en tips ivm. producten en kleuring ed?
    Denk dat er nog is een gelijkaardig kort draadje over is geweest maar met mijn alzidinges ben ik niet meer zo zeker.

Heb bovendien nog een vraagje ivm. de ophanging van mijn vering. Bovenaan ontdek ik een soort silicone? Wat is hier de bedoeling van? Of bewijst de vorige restaurateur zijn onkunde nog is? 😯

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Merci Drip :up:
      Steri, lijkt inderdaad te kloppen heb het ondertussen op andere foto’s gezien ook, gebeurt dus vaker.

XXX

Ik denk in een draadje van de Gette.
        Producten van Colourlock.
        Pagina 3 en 6 in volgend draadje:
        https://porscheforum.be/forum/30-porsche-restauratie-fotos/122300-964-refreshtoration?start=24

XXX

Ben wel benieuwd naar die interieurreparatie, voor de 944 is dat hier ook nodig 😯
          Deze is ook een mogelijkheid, al zou ik dan zelf gans het dash er uit halen om ‘t te doen.

Origineel zit daar een soort mouche om het werken van carrosserie versus vering wat op te vangen zoals geluiden. Waarschijnlijk was die wat versleten en hebben ze dit willen opvangen met siliconen. Zelf zat ik met het zelfde probleem maar heb hier een isolatiefolie gebruikt die ze onder kliklaminaat leggen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.