INTERIEUR SENSOR ALARM 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 INTERIEUR SENSOR ALARM 993

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Hallo, ik heb enige dagen het probleem als ik mijn 993 afsluit met de centrale vergrendeling dat na een paar minuten het alarm spontaan gaat loeien :bounce:
      Ik heb nu even wat testjes uitgeprobeerd door de zekering 29 (interieurverlichting en interieursensor) even te verwijderen met als resultaat hij gaat niet meer spontaan loeien, dus ik denk dat het probleem in de interieursensor zal liggen.
      Heeft er iemand een idee waar deze sensor zich bevind :respect2: :drink:

van welk bouwjaar is jouw 993 en voor welk land oorspronkelijk uitgeleverd?

oorzaak kan eveneens de interieurverlichting zijn: check de aarding eens van de deurcontacten en ook die van de koffer- en motorklep.

@ deepee hij is van bouwjaar 1996 en van oorsprong Duitsland geleverd.

het alarm is niet voorzien van een interieursenor:

993alarm.jpg

993alarm2.jpg

Ok thx deepee,ik ga de komende dagen even alles controleren wat de massa’s betreft bedankt voor de tip :drink:

oh ja, de INPUT 1 AUX is specifiek voor cabrio’s en ergens gekoppeld aan de softtop

bij mijn boxster was het de module die binnenin gecristaliseerd was door vocht. Het rubber sloot niet meer omdat het verzuurd was
                  DSC_0005_2013-11-12-2.JPG

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.