Interieur van een ?

Home Forum Porsche Talk Interieur van een ?

• Maker
    Discussie
  • Weet iemand wat vvor type zetels hier inzitten. zou dit interieur willen kopen maar twijfel aan de zetels. De verkoper zegt dat het van een 930 is.

Attachments:
    • 930.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Rode porsche met bordeaux interieur….mmmm…moeilijk

Wat vraagt hij voor het interieur?

Heb gevraagd voor de Hondatje, maar verkoopt er geen 1.

Kzal het vragen als ik er lang ga en laat ik je iets weten hier

@Girtl: Is het Honda brommertje achter op de foto toevallig ook te koop?

Heb een rode porsche dus moet nog eens kijken of het past of ni

Wim

@Girtl, als je als krijgt wat er op de foto staat zou ik niet te lang wachten, vooral niet als dat een kleur is die bij je auto past. 💡

Laat maar eens 2 stoelen opnieuw bekleden en (bij)vullen, of een dashboard in leder bekleden.

Wat vraagt hij ervoor?
                    Heb je toevallig wat fotos

Stevige prijs, maar compleet en blijkbaar in redelijk goede staat, dus volgens mij aanvaardbaar.

Mocht er iemand een lichtgrijs turbo interieur zoeken van de tweede generatie, dat heeft een kennis van me ook nog te koop, met matten enz…

2000 euriekes

Attachments:
                        • 20150804_225035.jpg
                        Wim

Moeilijke vraag. 🙄

Ik heb al enkel turbostoelen zien gaan voor € 1750,00 en meer :think:
                          Wat vraagt hij. 💡

Dank voor jullie snelle antwoord.
                            Wat mag zoiets kosten. Het betreft volledig interieur met deurpanelen, matten, stoelen, dashboard, allez alles buiten hemelbekleding.

Eerste foto zijn inderdaad 930 (3.0) zetels of sportzetels van de eerste generatie 75-83
                              Tweede foto ook 930 (3.3) of sportzetels van de tweede generatie 84-89

XXX

930 stoelen, en die geven lekkere zijdelingse steun :salut:

Lijken mij inderdaad turbo (930) zetels.
                                  Dit is alvast een authentiek 911 turbo interieur van de G serie.

340_2_interior.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.