Intern geheugen navi

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Intern geheugen navi

• Maker
    Discussie

• PM
    Deelnemer

[hide]ik vraag me af of in de navi (standaard Porsche) een intern geheugen zit die bijvoorbeeld de gewiste laatste bestemmingen kan terug tevoorschijn toveren. Daarmee bedoel ik niet de laatste bestemmingen die zichtbaar zijn op het scherm maar echt de gewiste bestemming. Wagen is een 996 4s van 2003. Alvast bedankt! [/hide]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • 123

puur naar volgende eigenaar toe zou ik er mij persoonlijk weinig zorgen over maken als hij effectief gewist is voor je hem meegeeft.
        Fabrikanten moet daar toch wel redelijk op testen dat mag niet zomaar te recoveren zijn.

als het al mogelijk is, dan zou het echt een zware bug zijn in de soft denk ik.

PM

[quote=”vandamme” post=265333]

Ik zie ook het nut er niet van in, of t moet zijn dat je scheef poeperij a la Magnum PI zit na te pluizen.[/quote]

Die is goed 😀 . Als ik de wagen aankocht heb ik de geschiedenis van de bestemmingen gewist. Thuis adres en alles stond erin. :bounce: Nu vroeg ik mij af of dit nog terug te vinden zou zijn om de geschiedenis van de wagen nog meer te kunnen reconstrueren. Zal niet lukken dan via die weg. Bedankt voor de reactie Vandamme! :respect2:

123

Eens gewist uit het frequent destinations en niet als permanente destination opgeslagen.. denk ik dat het gewoon overschreven zal zijn..

Afgezien van zat stevig facturerende data recovery bedrijven die het geheugen zelf, op eprom chips zelf gaan lopen uitlezen denk ik niet dat je ze kan recoveren.. en dan nog lijkt me dat lastig.
            Afgezien van gerechterlijke onderzoeken zie ik dat niet zometeen gebeuren..

Ik zie ook het nut er niet van in, of t moet zijn dat je scheef poeperij a la Magnum PI zit na te pluizen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.