Internationale 914 meeting Duitsland 22 – 24 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Internationale 914 meeting Duitsland 22 – 24 mei

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • dat kost idd schandalig veel geld, ga eens rondvragen en het jou weten te zeggen.
      Cedric

Mooie foto’s! Ik hoop de mijne klaar te krijgen deze zomer (een 1.8 uit USA). Technisch is hij al in orde. Begin juli wordt hij gespoten. Dan terug opbouwen. Heb jij misschien een goed adres waar ze chromeren? Ik heb enkele deukjes in mijn bumpers en zou die willen laten wegwerken en opnieuw chromeren. Maar ik heb de indruk dat dat schandalig veel geld kost.

foto’s op facebook.
          Hopelijk zijn ze voor iedereen zichtbaar??
          http://www.facebook.com/home.php?#/album.php?page=1&aid=24821&id=1059444688

het was echt goe, schitterend weer, prachtige wegen in het eifelgebergte…
            Struisvogel farm bezocht, weet niet wat dit met porsche te maken heeft 😆
            En natuurlijk de 914’s mochten er ook zijn, enkele zeldzaamheden zoals originele 914/6 sportomatic (18 stuks gebouwd)
            ook was er een 914/6 GT.
            Maareuh het eten, tjah typisch duitse dingen, worst, asperges (waar op zich niets mee mis is). 😉

Het ergste van al was wel dat wij zelf niet met een 914 waren , daar we er wel 2 hebben.
            De 914/4 heeft motorschade, is ondertussen bijna in orde
            de 914/6 is nog in restauratie 😐

Hoe was het? Ik kijk uit naar de foto’s!

ik was erbij. Zal de foto’s een dezer dagen ergens op online album zetten. 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.