introductie

Home Forum Stel jezelf even voor ! introductie

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschisten

Ben al sinds 2005 op dit forum, welliswaar in “lurker” modus. In 2005 begon mijn zoektocht in de Porsche wereld, die in 2007 culmineerde in de aankoop van mijn huidige Boxster S.

Maar wat voorafging was een ware Porsche Prelude:
    Lang voor 2005 was ik reeds grote Porsche fan. Je kent dat wel. Kwijlen van kindsbeen af op alles wat lijkt en klinkt als een Porsche. Mijn eerste echt grote liefde was een witte 911 RSR gesponsord door Hildon (Hildon in donkerblauwe letters als ik me goed herinner) die op circuit Zolder racete. Het geluid van deze luchtgekoelde flat six, vooral bij tiphiel terugschakelen was voor mij het mooiste op aarde. Zag ook op Zolder in die tijd Duitse Porsche clubs die met hun mooie Porsches op circuit kwamen rijden. Toen wist ik het. Ooit zal ik …
    Als student prijkte ook steeds menig Porsche poster aan mijn muur. ‘s nachts tijdens de blok als ik het niet meer zag zitten, dan draaide ik me om, keek naar de Porsche posters. En weer wist ik het. Ooit zal ik …

Fast forward naar 2013. De Boxster heeft me veel plezier gebracht. Vooral het geluid van de PSE bij het optrekken en het geblaf bij het tiphielen in een tunnel zijn voor eeuwig in mijn geheugen gebrand. Maar vermits mijn vrouw en ik ook verwoede golfers zijn, en ons golfgerief echt niet in de Boxster past, wordt ie veeeeeeeeeeel te weinig gebruikt. Het is een uitermate goed verzorgde en beminde garage queen, maar dat kan eigenlijk de bedoeling van zo’n wagen niet zijn.
    Daarom dat we uitkijken om hem te vervangen door een 911 die toch wat ruimer is en bijgevolg wat meer gebruikt zal kunnen worden.

BC

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Wim

Welkom BC, en mooie intro. :up:

@911_NL : Yep, that’s the one ! 🙂

Knappe instap en welkom !

Welkom BC !

Bedoel(de) je deze:

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.