introductie

Home Forum Stel jezelf even voor ! introductie

• Maker
    Discussie

• Bart Ooms
    Deelnemer

Dag Porsche Freaks,

Laat ik mij even voorstellen, ik ben Bart, “den ooms” voor de vrienden, kennissen en ook Porsche freaks natuurlijk.

Ik ben onlangs trotse vader geworden van een Carrera Targa van 1984en heb weliswaar bewust gekozen om een wagen met een beetje werk aan.

Mijn wagen is afkomstig uit de States en is technisch en carrosserie gewijs nog in een zeer goede staat. ondanks de hoge “milage” (200.000) start en loopt hij nog als een klokske.
      Als hij koud gestart word komt er enkel de eerste minuut een klein beetje damp uit, voor de rest is hij rookvrij en ruikt hij nog lekker.
      Er is een klein plekje roest dat zich bevind waar de goot van de voorruit samenkomt op het chassis. Voor de rest zijn er aan de lak wel de natuurlijke gebruikssporen van een 28-jarige auto (deurrand, steenslag en hier en daar bijna onzichtbare kleine deukjes) waar ik absoluut niet van wakker lig omdat dit de wagen zijn originele karakter geeft.

Het interieur heeft ook geleden van Amerikaanse zonnebrand en is ook aan retouchering toe.

De vorige eigenaar heeft het in zn hoofd gehaald om de Targa beugel en de fuchsen met borstel en de verkeerde verf “bij te schilderen” en dit zonder af te plakken.
      De velgen zijn ondertussen al terug opgeknapt en gepolierd.
      Een van de komende weken is de beugel aan de beurt.

Voor de rest moeten er nog de standaard updates aan gedaan worden zoals Europese lichten en stootblokken op achterbumper enzo, maar alles op zijnen tijd he.
      Eerst technisch in orde brengen (onderhoud, keuring homologatie, …) zodat ik er al mee kan gaan cruisen, en dan de looks (interieur en lak retouche).

Voila, tot zover deze introductie en ik verheug mij er al vast op om nog andere freaks te ontmoeten en wie weet zien we elkaar wel op een of andere rondrit, ontmoeting.

Vriendelijke groeten

Ooms

150183_10151269877216468_403174200_n.jpg

64545_10151232508101692_1023380775_n.jpg

431662_10151232509086692_1304375338_n.jpg

69561_10151232510001692_1553292478_n.jpg

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Ohmzz, doet mij aan Ozzy Osbourne denken 😐
        Welgekomen, zelf uit de States gehaald?

BTW: hij heeft een Platinum Metallic Lak…

welkom bart
            mooie auto :driver: :drink:

Welkom en veel rijplezier :driver:

XXX

Ah Bart, welkom. Pracht van een keuze gemaakt 😀 😀 😀

Van harte welkom hier Bart . :drink:
                  Leuke intro en dito foto’s .
                  zo zien we het graag .

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.