inzetpaneeltje schakelaar deur 944S2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 inzetpaneeltje schakelaar deur 944S2

• Maker
    Discussie
  • P fanatics,

Heb me al suf gezocht op het WereldWijdeWeb, maar nog niet gevonden.
    Heeft er iemand een idee waar ik dit onderdeel (bijlage) te pakken kan krijgen?

IMG_9485.JPG

Is het paneeltje waarin de schakelaars voor ramen en spiegel zitten, linkerkant chauffeur.

Zou een hele hulp zijn mocht iemand het wel weten.

Thanks !!
    Indy

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • En hier dus wel

Wel rekening houden met porsche prijzen voor specifieke onderdelen zoals deze :bounce:

klik

Volgens rose passion niet meer leverbaar.

probleem dus misschien bij OPC….

Anderzijds Van kessel in Deurne NL is bellen, zei hebben ook nogal veel voor 944

Heb je al eens een poging gedaan via OPC? :popcorn:

944 555 271 00
          945 555 272 00

Bedankt voor de info alvast.
            Ben daar enkele maanden geleden even geweest voor iets anders. Het is inderdaad wel een rommeltje daar.
            Zal een van de komende dagen nog eens terug passeren. Misschien heb ik wel geluk.

Neem wel je tijd als je naar “Autobedrijf Exclusive” gaat (is er allesbehalve Exclusive!!!).
              Het merendeel van de onderdelen moet je goed controleren op schade, beslis niet te snel om het onderdeel aan te kopen omdat je het eindelijk gevonden hebt. Controleren, controleren en nog eens controleren.
              Mijn ervaringen zijn alles behalve positief, doen niet de moeite om eerst te zoeken naar het onderdeel om je te bevestigen dat ze het hebben. Meestal is hun antwoord : kom eens langs. Heb daar al verschillende keren gestaan dat ze mij het verkeerde onderdeel aanbieden.

heb je met deze al contact gehad ?

Autobedrijf Exclusive
                Aziëweg 15
                4561 PC Hulst, NL

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.