iphone app om dit forum te lezen ?

Home Forum Zeverhoekje iphone app om dit forum te lezen ?

• Maker
    Discussie

• bccars
    Deelnemer

Volgt er iemand dit forum op zijn Iphone ? En indien ja met welke App ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Mijn tapatalk is GRATIS !

Even een kleine toelichting. Er wordt hier een paar keer over TapaTalk gesproken maar de meesten onder ons weten misschien niet wat dit inhoud, daarom kleine toelichting.

Tapatalk is een app die je kunt gebruiken op forums over de hele wereld.
          Je denkt misschien effe de TapaTalk app downloaden en we kunnen de forums beter bekijken maar zo werkt het niet.

Het werkt alleen als de beheerder van het forum de plugin heeft geïnstalleerd, dan pas heb jij vanuit de app direct toegang en kun je berichten lezen of posten.

Uiteraard is het mogelijk een mobiele versie van het forum te raadplegen, TapaTalk zorgt ervoor dat je op een overzichtelijke manier door forums kunt browsen.

Voor de Forumbeheerders

Zoals eerder gezegd dienen forumbeheerders eerst een plugin toe te voegen aan het forum, om ervoor te zorgen dat de leden Tapatalk kunnen gebruiken. De plugin is beschikbaar voor meerdere forumsoftware pakketten waaronder vBulletin, phpBB, bbPress, MyBB, IPBoard, Kunena, SMF en Xenforo.

Voor forumbeheerders en moderators is het ook mogelijk om het forum te modereren via de app en dat kan wel handig zijn.

TapaTalk is een prima applicatie met misschien twee minpuntjes.

Het eerste is het feit dat er actie ondernomen moet worden door de forumbeheerder door de plugin te installeren.

Het tweede is dat er geen gratis versie van de app beschikbaar is.
          Voor sommigen wellicht geen issue, maar er zijn mensen die geen apps willen kopen.

3/4 van mijn post zal waarschijnlijk via mijn i phone gebeurt zijn.
            Ik vind dat het nogal meevalt, is kwestie van gewoonte. Ik heb al veel sites dat er reeds een app voor bestaat maar dat ik toch nog de normale versie gebruik. Voor mij is dit dus niet nodig.
            Send by i phone5 😉

Trouwens een hint, hé moderators :mrgreen:

Thx 4 tip. Tapatalk is wel ok. Zitten paar glitches in. Maar al bij al beter dan zonder app.

‘k heb sinds vorige week een Iphone (occazie, 4S, wit, 64 gig), en idd gemerkt dat het nl pf makkelijk te lezen is, maar b pf iets moeilijker,
                  maar als ik echt iets wil lezen, dan zal ik wel de pc thuis opzetten, want een 20″ scherm leest zowiezo gemakkelijker….

PB

Zelf gebruik ik op de iphone Tapatalk, maar echt wauw is deze app ook niet.

[quote=”JoeBar_S2″ post=143332]ik weet niet of dit forum daarvoor voorzien is, ….[/quote]

Neen, dit forum is niet geschikt voor Smartphone of Iphone.
                      Zelfs voor een Tablet of Ipad is het niet echt handig.

Hiervoor dient de programmatie aangepast te worden.
                      De vraag is natuurlijk of er behoefte is om een forum op je Smartphone/Iphone te gaan gebruiken.

Voor een gewone website kan dit informatief handig zijn maar voor een forum ?

Een forum APP zie ik nog niet zo direct verschijnen want die zijn zeer duur als applicatie en ook hier zie ik niet direct de meerwaarde.

[quote=”JoeBar_S2″ post=143332]ik weet niet of dit forum daarvoor voorzien is [/quote]

Niet echt een App – maar het PF.NL heeft een “mobile” versie :salut:

ik weet niet of dit forum daarvoor voorzien is, ik lees het via de browser op Android, is wel lastig.

andere fora lees ik met TapaTalk app (Android, maar bestaat ook voor iPhone heb ik al gezien 🙂 )

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.