ipod aansluiten op orig porsche radio?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen ipod aansluiten op orig porsche radio?

• Maker
    Discussie

• knoet
    Deelnemer

ik heb me een zwarte 30gb ipod aangeschaft, maar nu zou ik deze graag bedienen via men originele becker traffic pro high speed 7820

ik heb zo al van die setjes gezien van icelink waarbij de cd wisselaar uitgang zou gebruikt worden.. maar is de bediening van de ipod hier ook mogelijk? Heb al wat tegenstrijdige uitleg gehoord, daarmee dat ik het hier ff vraag…

Het is de bedoeling dat de ipod op de plaats van men gsm carkit gaat komen.

Via een zogenaamde fm modulator wens ik niet te werken

grtz

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Groot gelijk heb je , maar de oplossing voor het gebrom. Nu en dan eens veranderen van snelheid
        120 – 200 – 120 – 160 werkt voor mij altijd 😉

oh maar ik zet op lange ritten op autosnelweg ook graag eens muziek op hoor, anders krijg ik koppijn van dat gebrom achter mij na nen tijd 😳

Cabrio is fun om mee te rijden en geluid is prachtig maar niet constant zelfde voor een uur aan een stuk hé 😕
          Misschien is dat met een coupé anders?

Ik vraag mij altijd af , waarom een muziek installatie in een porsche?
            Je hebt verdorie een volledige symphonie in de achterkant ,waar ik veel liever naar luister dan de beste muziek op de markt. ( in de wagen dan toch hé ) 😉

[quote=”knoet”:vyrklrza]ik heb me een zwarte 30gb ipod aangeschaft, maar nu zou ik deze graag bedienen via men originele becker traffic pro high speed 7820

ik heb zo al van die setjes gezien van icelink waarbij de cd wisselaar uitgang zou gebruikt worden.. maar is de bediening van de ipod hier ook mogelijk? Heb al wat tegenstrijdige uitleg gehoord, daarmee dat ik het hier ff vraag…

Het is de bedoeling dat de ipod op de plaats van men gsm carkit gaat komen.

Via een zogenaamde fm modulator wens ik niet te werken

grtz[/quote]

ipod bedienen via becker radio gaat niet. Enige wat gaat is via fm modulator (wat je niet wenst te gebruiken) ofwel aan te sluiten op de aux ingang van de radio als die één heeft, wat ik betwijfel

sorry hoor maar hier kan ik niet op antwoorden 😕

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.