iPod in Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman iPod in Porsche

• Maker
    Discussie
  • ik heb een Cayman besteld die binnenkomt in mei.

Volgens Porsche is er geen mogelijkheid om een iPod aan te sluiten (voor de keren dat ik motor eens niet wil horen).

Heeft er iemand van juliie een oplossing ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Ik heb ondertussen de iPod laten installeren, bedankt voor de tip.

Voor wat betreft het oproepen van de bibliotheek, hoe doe je dat ?

Ik krijg playlists op 1 tot 4. Vervolgens krijg ik nummers uit mijn bib op 5 doch zonder dat ik weet waarom dat nummer wordt weergegeven. Hoe kan ik oproepen bv. volgens uitvoerder, song enz. ? Kan dat alfabetisch ?

Heb enkele weken bij Porsche center Drogenbos een Ipod aansluiting laten instaleren.
        De aansluiting zit in het handschoenkastje, en de Ipod kan bediend worden via de PCM. Hij is aangeloten op de aansluiting voor de cd-lader. Het is dus wel een Ipod, of een cd lader.
        Je kan via de PCM de eerste 4 playlists oproepen en de volledige bibliotheek.
        Als je nog meer playlists hebt, roep je deze op rechtstreeks op de Ipod voordat je hem conecteerd.
        Leveren en plaatsen € 865,96 btw incl.

Bedankt voor de reactie.

Ik zie dat het een adres in Nederland is die verdeelt. Ken je toevallig ieamdn in België die dat ook verkoopt ?

Wie kan er dit plaatsen en wat kost dat ?

das geen enkel probleem met dit :
            http://www.dension.com/icelinkgateway500.php

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.