Ipod (of nog beter een Iphone) aansluiten in 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Ipod (of nog beter een Iphone) aansluiten in 997

• Maker
    Discussie

• Richard brugel
    Deelnemer

Hi all

Heeft iemand van jullie ervaring met het aansluiten van een Ipod (of nog beter een Iphone) ipv de ‘old school’ CD speler?
      Er zullen ongetwijfeld mogelijkheden zijn. Iemand een suggestie/ervaring waarbij de kwaliteit zeer goed is?
      Dank!

Groet,
      Richard

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • GATEWAY 500 van DENSION is de perfecte oplossing maar ook de duurste.
        Voor PCM2 en PCM2/1 kost dit 456 euro niet geplaatst.
        Reken dan nog maar snel wat extra euro’s voor nodige kabels en dergelijke.
        En zo ga je inderdaad snel aan een 750 euro in totaal komen.

Voor wie mee info wil : http://www.dension.be

idd. 😆 😆 😆

Veel mooiere muziek die uit de sport uitlaat komt dan uit de radio 8)

Hallo,

heb dit vorig jaar eens gevraagd bij RS Motors (Ingelmunster) en toen zei men dat de module van Porsche zelf achteraf plaatsen +/- 400 € kost.
              Kwaliteit is niet zo goed zeiden ze.

Beter was een ‘piraat’module plaatsen, kwaliteit stukken beter.
              Kostprijs ook, +/- 750 €.

heb dan maar beslist van altijd het knopje van de sportuitlaat aan te leggen 🙂

Dank Bruno. Aangezien ik een mkI uit 2006 bezit zal er denk ik geen usb noch ipod aansluiting voorzien zijn?

Is er in het centale kastje een aansluiting voorzien voor de ipod en een usbpoort
                  De nieuwe ipods laden alleen nog maar op via de usb
                  Je moet ook nog speciale kabel hebben
                  Dit is wel met de PCM uit de mk2
                  Met het centrale kastje bedoel ik die aan de handrem
                  Voor een andere radio heb ik geen ervaring
                  Nog iets,staat er een knopje source op de PCM dan is die voor de ipod
                  Bruno

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.