is deze prijs normaal of niet voor deze wagen??

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 is deze prijs normaal of niet voor deze wagen??

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Hij is een beetje erg groot Wekki.
      Ik heb hem even verkleind.
      Gebruik het url van de onderstaande maar 😉

[quote=”Pascal”:1vp5mrsm]:oops: 😳 😳 Ge zijt bij de pinken hé Luc! Wat vind ge van deze avatar?[/quote]

Dat is al een pak beter zenne 😆

😳 😳 😳 Ge zijt bij de pinken hé Luc! Wat vind ge van deze avatar?

[quote=”Pascal”:3m2cdhhz]Erg goedkoop geprijsde Porsches zijn verdacht, of het zou moeten zijn dat hij weg moet om andere redenen. Ik zou me aan zoiets in ieder geval nooit wagen. Succes, P.[/quote]

Zeg Pascal 💡 even iets anders, je weet toch dat je foto een toerenteller is van een VW Golf 😕 lol: 😈

Erg goedkoop geprijsde Porsches zijn verdacht, of het zou moeten zijn dat hij weg moet om andere redenen. Ik zou me aan zoiets in ieder geval nooit wagen. Succes, P.

Pure oplichting denk ik

Ik denk dat hij Engelse ponden bedoelde ipv Euro en dat is wel wat meer.

ik moet nog veel leren van de prijzen en de modellen omdat je in porsche veel verschillen hebt van modellen en opties, is mijn mening toch.
                    Zijn hier mischien nuttige site’s voor info over prijs en model te vinden of niet??

ken

het is inderdaad een spotprijs, maar volgens mij is dit puur bedrog…
                      er staan wel meer van zo’n wagen op het internet.. pure oplichting…
                      ga eens kijken achter en BMW M3 van 2002 en achter een SL… spotprijs… maar die wagens kan je spijtig genoeg niet kopen want ze hebben die niet eens…

Veel ??
                        12.000 Euro voor een 964 ?? Da’s een spotprijs IMO.

Er heeft eens zo’n soortgelijke ervaring van iemand op het Nederlandse Porscheforum gestaan.
                          Toen dat de kandidaat koper vorrstelede om de wagen eens te mogen zien (daar hij dat weekend daar in Engeland in de buurt was waar de wagen zou staan) ging het ineens niet.

Vaag en oppassen geblazen dus

het is inderdaad niet veel dat ze vragen, het is wel een engelse wagen dus er moet een brief naar daar gestuurd worden samen met de nummerplaten door de verkoper, dan krijg je een brief naar huis gestuurd dat de wagen afgemeld is in Engeland… zorg er wel voor dat je de wagen grondig laat nachecken want waarom doen ze deze weg voor zo’n laag bedrag ❓

het kan natuurlijk de Porschekoop van je leven zijn 😉

ken

is inderdaad niet veel maar volgens mij is deze persoon een oplichter… er staan ook Engelse nummerplaaten op… waarschijnlijk gaat deze vragen om eerst een deel over te schrijven via Western Union…
                              dat denk ik ervan…
                              er stond zo een een M3 van 2002 te koop voor een spotprijsje… let op met buitenlanders, ik ga niet zeggen dat ze allemaal oneerlijke personnen zijn… maar dit vind ik toch raar…
                              neem eens contact op zou ik zeggen en hou ons op de hoogte

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.