Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Mening › Is dit een correcte prijs voor 964/4 van 1990
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
31 maart 2014 om 15:00
Heb vannacht deze gevonden, ik ken echter niets van de waarde van een 964. Daarom is de vraag: ” is dit een correcte prijs ?” (ik bedoel niet; is dit een koopje !)
-
MakerDiscussie
-
Ik vind deze er echt niet zo slecht uitzien.
Ik heb al veel slechtere zetels gezien…de slijtplekken op de bestuurderswang laten ze toch nooit op de foto’s zien.
Km zijn natuurlijk met een korrel zout te nemen, maar voor hetzelfde geld kan het wel echt zijn….weet je maar nooit.
Gaan kijken met een kenner zegt meer dan duizend foto’shad deze ook al eens bekeken, maar ben op zoek naar een C2.
Als je goed kijkt naar de cijfertjes op de teller, zie je volgens mij toch dat deze niet in perfecte lijn liggen, niet?
Op foto inderdaad een nette, maar zeker heel kritisch gaan kijken, met een kenner, want als je zo graag iets wil, koop je eerder met je hart!
Toch veel succes, je weet maar nooit…Die zetels inderdaad hebben al wa km achter de rug, maar moet eerlijk zeggen da ik er al slechtere gezien heb waarvan de vraagprijs meer was dan deze. Vlug gaan kijken zou ik zeggen. :salut: :salut:
volgens mijn oogpunt :coolness: heeft deze meer dan 200000 km, gaan kijken en mee rijden :driver: , 20000 euro is voor deze een correctere prijs :salut: , kosten gaan er zeker nog aan zijn 😕
Er is wel het 1 en het ander geknutseld aan deze 964.
Airducts en RS achterbumper tot daar aan toe maar die custom made deurplaten voor die grote speakers heb ik nog niet gezien.
Die zetel ziet er idd erg afgeleefd uit, heb nog maar weinig 964 stoelen gezien die zo slecht waren.Wat is trouwens dat wit balkje op de tacho ?
[quote=”stoffels70″ post=164244]
over de km’s, Komt dit zoveel voor bij porches dat men de km terugdraait ? Is er een manier om te achterhalen of er met km gesmost is ? Kan je bij porsche onderhoudsboekjes opvragen ?
kan ik aan de hand van de VIN nachecken of dit een europese, japanse of amerikaanse auto is ?[/quote]Km terugdraaien is easy money voor veel handelaars, komt veel voor en is dikwijls onmogelijk om te traceren. Het veiligst ben je als je koopt van de eerste eigenaar en als die uitsluitend bij Porsche zelf voor onderhoud is gegaan…. Good luck with that one… 🙂
Porsche onderhoudsboekjes? Als hij niet altijd bij een OPC is onderhouden dan kan Porsche niets controleren.
De VIN zal idd aangeven voor welke markt hij oorspronkelijk bedoeld was.heren, alvast bedankt van jullie antwoorden,
– de slijtage in de zetel,
– het verschil aan de sleutelwaren dingen waar ik zelf niet aan dacht,
telnr staat geregistreerd op een aannemer die heeft dus een btw nummerover de km’s, Komt dit zoveel voor bij porches dat men de km terugdraait ? Is er een manier om te achterhalen of er met km gesmost is ? Kan je bij porsche onderhoudsboekjes opvragen ?
kan ik aan de hand van de VIN nachecken of dit een europese, japanse of amerikaanse auto is ?ik rij er waarschijnlijk morgen eens naar toe.
Wat ik raar vind is dat de “pariciliere verkoper” prijzen hanteert excl BTW :think:
Aan de andere kant denk ik er morgen toch eens langs te rijden :driver: , je weet maar nooit :popcorn:kost ongeveer 1OO euro om een onderhoudsboekje te maken,stempels en boekjes en zeker met die km stand is ongeloofwaaelijk.KM stand aanpassen 90 euro.
+1
Ziet er idd serieus afgeleefd uit voor die km stand.
Als die niet gestaafd kan worden door DEGELIJKE documentatie niet geloven.Heel goed controleren, prijs is idd aan de lage kant tegenwoordig
Als dit echt allemaal klopt zou hij al weg moeten zijn 😉
En volg de reeds gegeven raad: neem kenner mee
Ik sluit mij volledig aan bij G-Man. Als alles in orde zou zijn, is dat zeker een heel scherpe prijs gezien de kilometers. Het viel mij echter ook op dat die zetels er niet zo fris uitzagen, mijn 964 heeft een pak meer km’s en in vergelijking zijn mijn zetels dan nog steeds frisser. Achterlichten en achterbalk mogen misschien ook wel eens vervangen worden (kost 900 EUR nieuw). Zou zeker de historiek van de auto goed nakijken en zien of de motor droog blijft.
Die ring rond het contactslot, is dat zo ooit standaard geleverd op de Europese 964’s of duidt dit erop dat het een buitenlander is? Die van mij heeft in ieder geval zo geen ‘onderverdeling’ maar is gewoon zwart.
is goedkoop volgens mij.
De bestuurderszetel heeft wel veel geleden tijdens die 110000km.
Mijn 3.2 heeft 195000km en het leder van mijn zetels ziet er nog veel strakker uit…teruggedraaide kilometerstanden zijn natuurlijk schering en inslag bij deze modellen….
Louche handelaars weten wel weg met het onderhoudsboekjes…. En het carpass systeem bestond toen nog niet.Voor de rest ziet hij er wel ok uit, maar toch goed nakijken voor je centjes overschrijft… eventueel een kenner meenemen…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.