Is dit nu geen vreemde sportuitlaat ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Is dit nu geen vreemde sportuitlaat ?

• Maker
    Discussie
  • Net zelf gemaakt. Iemand zo eentje al gezien ?

Toch geen demper hé, net een buis van den brico

Staat op Ebay maar voor veel geld vind ik

Klikkerdeklik

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • In 1990 heb ik een originle Ruf uitlaat gekocht, deze bocht was daar een onderdeel van.

Voor enkele vrienden, heb ik deze toen laten namaken, ook heb ik er een weggedaan aan iemand uit Antwerpen (namen noemen heeft geen zin), die nooit heeft afgerekend. In die tijd heb ik ze 3000BF betaald incl btw.

Volgens mij is dit gewoon zo’n replica, niks mis mee, maar als je goed inox constructiewerkplaats kent, mag dit nooit € 300 kosten 😉

Een Cupuitlaat is eigenlijk een rechte buis die de tussendemper vervangt .
        kost ongeveer 160 € , kan je zelf plaatsen en geeft een klein beetje PK-winst . De ideale combinatie volgens mij is = K&N luchtfilter in de originele luchtfilterdoos en een Cup-buis met de orginele einddemper 😀 P als dat nog niet hard genoeg is kan je nog je katalysator weghalen ( bypass of lege kat.) en een sport-einddemper , open sport-luchtfilter , ….. maar die laatste dingen vind ik een beetje te .
        Vorige maand reed ik met iemand die bovenstaande combo heeft door de Waasland-tunnel ( konijnenpijp) , ruiten en schuifdak open en genieten maar 😆 8)

Vond ik ook!

voor de helft een Cup uitlaat ?
          Hoe ziet die er uit en wat is het voordeel ?

[quote=”924″:1jfb41rd][quote=”RSR”:1jfb41rd]40 euro is geen geld hoor voor deze open demper[/quote]
            Luc, dat waren de verzendkosten die 40€, de prijs bedraagt 300€[/quote]

300 € + verzending 😯 😯 voor de helft heb je een Cup-uitlaat
            eigenlijk vind ik dat al duur voor een stuk inoxbuis 😉

[quote=”924″:2sfzfakz][quote=”RSR”:2sfzfakz]40 euro is geen geld hoor voor deze open demper[/quote]
              Luc, dat waren de verzendkosten die 40€, de prijs bedraagt 300€[/quote]

oei 300 is wel wat veel hoor

[quote=”stefx911″:27i0qsvx]Net zelf gemaakt. Iemand zo eentje al gezien ?

Toch geen demper hé, net een buis van den brico

Staat op Ebay maar voor veel geld vind ik

Klikkerdeklik[/quote]

Dat is de enige echte G-pipe… Niet die kleine korte bocht die wordt verkocht als G-pipe, die brult wel luid, maar doet niks.

😉

[quote=”RSR”:1ff58ljs]40 euro is geen geld hoor voor deze open demper[/quote]
                  Luc, dat waren de verzendkosten die 40€, de prijs bedraagt 300€

40 euro is geen geld hoor voor deze open demper

hallo heb zo een onder mijn 964 gehad, maakt wel een mooie sound,maar heb terug de originele uitlaat gestoken.omdat ik het toch iets beter vind met de originele uitlaat.
                      deze buis is van europipe ,denk ik

groeten
                      Chris

Heb ik nog al gezien , maar de naam ben ik vergeten

G-bocht misschien 😕

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.