is dit origineel ?

Home Forum Porsche Talk is dit origineel ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik zag net deze foto’s op Kapaza, weet mij iemand te vertellen of die witte kap achterop origineel is, of is dit een speciale uitvoering van de 997? deze witte kap maakt er een tweezitter van precies… :coolness:
      Ik heb het nog nooit gezien…. :geek:

Attachments:
      • witte1.jpg
      • witte2.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
      • [quote=”DST” post=235325]Misschien kan wing67 ons een plexiglas windscherm maken ? :mrgreen: :popcorn:[/quote]

novatune.jpg

lees meer …

Begrijpen ? Neen, alleen dat de vrouwen het weer gedaan hebben… behoudens het faken 😀

ja ik weet….. :bounce: vrouwen héé…… :ass:
            Er is wel wat meer wind dan met het origineel windnetje, daarom dat ik dit probeer te “reduceren”, maar er zal altijd wind zijn…. 😕
            Maar ze zal gelukkiger zijn als ze ziet dat er iets aan gedaan is, (of poging tot) als je begrijpt wat ik bedoel… :music: :happy:

Zelfs met die windvanger zal je wederhelft last hebben van de wind…geloof me… een goeie warme sjaal is de beste remedie, en oh zo charmand

inderdaad Floere, maar dit is beschermd rondom en dit word enkel gebruikt bij temperaturen boven de 25° , dus laat de zon maar komen… 😀

Denk dat mdf vocht gaat opnemen en uitzetten!
                  Floere.

[quote=”993″ post=235403]Of…je kan gewoon een sjaal aandoen[/quote]
                    Voor mij persoonlijk is dit niet zo nodig 993, maar mijn wederhelft heeft het nogal snel zitten in de nek, daarmee dat ik naar een oplossing zoek voor haar (wind) probleempje, en als ik het zo krijg opgelost zijn we beide happy… 😀 😀

😯

:up: :up: :up:

Is er iets mooier dan gewoon cabro rijden?

700-00084638em-Couple-Driving-in-Convertible-Sportscar.jpg

Of…je kan gewoon een sjaal aandoen

of… ik moet met van die “busjes” werken om de plexi te monteren… :popcorn:

dan zal je toch een uitsparing moeten voorzien aan elke zijkant van de plexi windvanger en nokken in de sleuven van de kopsteunen. daarmee wordt, eens gemonteerd, het plexiglas niet uitneembaar.

@ Ollie, bedankt voor je mening :up: :up:

@ DeePee, die sleuf voorzien voor het glas in te monteren had ik ook al aan gedacht, maar de steunen zijn te laag om te voorzien van zo een gat, trouwens wil ik deze met hetzelfde leer laten bekleden en zie dit niet haalbaar om te bekleden als er een gat in voorzien is…, denk dat de bekleder nu alweer gaat vloeken als ‘m mij ziet afkomen, want met de humps heeft m ook miserie gehad… 😆 😀

je idee groeit idd naar iets wat steeds mooier en professioneler wordt :up:
                                  technisch zou ik dan in de hoofdsteunen sleuven voorzien aan de binnenkanten (blauwe zijden) waar het plexi raam tussen schuift;
                                  in de steunen toch ramen voorzien waarin later gaas komt; omdat je via de binnenkant een vergrendeling voor het plexi deel kan voorzien mbv een veer- of schroefsysteem (rood)

[quote=”wing67″ post=235348]ik ga er denk ik een projectje van maken…. :engeltje:

Ik vond “oep ‘t” internet enkele foto’s van een soort “hoofdsteunen” met een raampje tussen…, dit moet te frezen zijn uit MDF en dan te bekleden zijn met leer, en daartussen een raampje…
                                    Was toch geen slecht gedacht DeePee, je zet een mens op een ander pad… :up: , ga hier het hoofdje nog eens over breken… :up:
                                    Word vervolgd…[/quote]

Wing 67,

Foto 2 vind ik helemaal niet verkeerd,…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.