ik ben de laatste 2 dagen bedolven onder de mails en telefoontjes over deze historie, het brengt blijkbaar heel wat teweeg.
Voor alle duidelijkheid, ik heb deze thread niet verwijderd !
Ik zit als admin en stichter van dit forum tussen twee vuren, enerzijds één van mijn moderatoren die ik ook nog steeds als vriend en medewerker van het forum beschouw, anderzijds de hoofdsponsor.
Ik kies geen partij, al weet ik zeer veel inside info van beide partijen.
Geschillen zijn er om opgelost of uitgevochten te worden, ik heb ook een aanvaring gehad met Luc, daar is over gepraat en dat is intussen (zéér recent) uitgepraat en opgelost.
Ook met 911 lover heb ik al eens een meningsverschil gehad over wat een mod nu wel of niet mag en ik denk dat ik ook nog steeds met hem op eenzelfde lijn zit en aan dezelfde koord trek.
Het is idd overal al wel eens iets, meningen mogen geventileerd en gedeeld worden op dit forum al vind ik het riskant als ad of mod om dit te doen (partijdigheid en macht).
Zoals gisteren iemand in de intussen verwijderde thread zei:
Als persoon is 911 lover vrij om zijn mening te delen, als mod ligt dat net iets anders.
ik wil geen discriminatie toepassen op dit forum, zal in de toekomst niets meer verwijderen en wil dan ook graag deze hele historie afsluiten met de wijze woorden:
laat ons er verder geen woorden meer aan vuil maken, iedereen weet intussen hoe de vork in de steel zit, vecht dat tussen jullie uit, maar hou het van het forum weg. Ervaringen mogen gedeeld worden, zowel negatieve als positieve, maar gebruik aub allemaal even wat gezond verstand en ga niet bij het minste op je achterste poten staan…