Is het motordeksel van een 993 hetzelde als bij een 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Is het motordeksel van een 993 hetzelde als bij een 964

• Maker
    Discussie
  • Hey, weet er iemant of het motordeksel van een 993 hetzelfde is als van een 964, waarom deze vraag? ik kan een spoiler van techart aanschaffen maar deze stond op een 964 en ik wil nu graag weten of deze op mijn origineel motordeksel past

Grtz Geert 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Wim

Ik geloofde je op je woord, en leer zo weer wat bij, maar je hebt mensen die zijn als Thomas hé. 😆 😆 😉

zoals ik al zei, dit had ik jaren geleden al ondervonden… 😆

ze zijn dus absoluut niet dezelfde, een vleugel van een 964 past dus niet op een 993,ik heb ze gepast en het peste niet 😳

bedankt voor de reacties 😉

Nee deze zijn echter niet het zelfde.

Neen, de motorkap is niet gelijk ! let hiermee op , ze zijn niet wisselbaar tussen 993 en 964 ! het verschil is miniem maar ze zullen niet passen, ik spreek uit ondervinding…

Als de spoiler los was en op de klep gemonteerd is kan je die uiteraard wél uitwisselen.

Wim

Denk het wel, want de Porscheshop levert een motorkap met spoiler van de 993 GT2 voor een 964. dus ga ervan uit dat het andersom ook kan.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.