is zetelventilatie meerwaarde ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 is zetelventilatie meerwaarde ?

• Maker
    Discussie
  • ik heb gemerkt dat sommige cabrio’s optie zetelventilatie hebben . heeft iemand hier ervaring mee of dit effectief goede optie is of geeft dit niet zoveel meerwaarde ? ik vind het leder alleszins minder mooi …

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ik heb die optie ook in de 718 S zitten.
      Samen met de stuur en zetelverwarming een must-have optie

+1 voor de zetelventilatie. Werkt zeer goed. Zou het liefst niet meer willen missen.

Vooral als je last hebt van zweetkaken is dit een aanrader.

+1

Ik heb zetelventalitie en deze wordt goed gebruikt als het warm is. Kan je met een droge ipv natte t-shirt uitstappen. 😀
              Voor mij is het een belangrijke optie….

[quote=”wing” post=277570]onlangs er achter gekomen dat onze daily voorzien is van zetelventilatie, is erg aangenaam bij deze warme temperaturen en zal zeker er op letten bij een volgende aankoop van een Porsche dat dit er op zal zitten als accessoire :up: :up:[/quote]

Had je dan bijna je gat verbrand deze week tijdens een rit met de 991 ? 😀 😀 😀 😀 😀

onlangs er achter gekomen dat onze daily voorzien is van zetelventilatie, is erg aangenaam bij deze warme temperaturen en zal zeker er op letten bij een volgende aankoop van een Porsche dat dit er op zal zitten als accessoire :up: :up:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.