Ispiri velgen

Home Forum Porsche Talk Ispiri velgen

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er al ooit iemand gehoord van Ispiri velgen, zij zouden velgen maken voor Porsche Bmw Audi…, Het zou een Engels merk zijn maar heb er zelf nog nooit van gehoord, iemand al van dit merk gehoord ? goed of slecht van kwaliteit ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • 123

Dan denk ik dat je normaal gezien prima verder kan met die velgen.
        als ze cosmetisch je gedacht zijn gaan die velgen mechanisch wel ruim volstaan.

Mensen betalen zakken van geld voor Fuchs velgen van 50 jaar oud.
        en ok die zijn gesmeed, maar nieuwe, moderne gegoten wielen, zeker flowformed gaan minstens even kwalitatief zijn, mechanisch sterk en veilig.

Stijn, rij zeker geen circuit en vlieg niet over de drempels, rij voorzichtig met de wagen, ben ook geen 20 meer hé, het zou een Engels fabrikant zijn, en volgens jou info zou het geen “brol” zijn lees ik…, das al positief héé…:up:

123

nog noois van gehoord

ze doen flow forming en ze zeggen dat dat bijna zo goed is als smeden..

flow formeren slaat enkel op de velg rand niet op het hart, het hard is dus gewoon gegoten,
            na het gieten hangen ze het ding op een soort draaibank, verhitten ze het, en dan comprimeren ze de rand op de draaibank (dus geen beitel die affreest, maar ze walsen het dus op een mal)

Ik zou het niet gelijk durven plaatsen als een volledig gesmeed wiel. maar goed.. discussie all around of gesmeed dan wel zo abosluut nodig is met moderne giet technieken.

Wat is de bedoeling , hoe hard rij jij met je auto?
            ga je op circuit over de curbstones
            rij je rally over de boereweggetjes?
            Ben je een hooligan over de verkeers drempels?

of ist gewoon om naar meets op normale wegen te rijden en wil je gewoon velg met bepaalde look?

Kwil maar zeggen, die velgen gaan wel rond zijn hoor..en elke nieuwe velg zal normaal gezien wel volstaan voor normaal weggebruik
            Ze geven lifetime structurele garantie op hun wielen, dus chinese brol zal het wel niet zijn

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.