Italiaan?

• Maker
    Discussie

• PM

Er vertelde mij vandaag iemand dat een 996 met standaard een telefoon erin in alle gevallen een Italiaanse Porsche is. Ik vind dit een eigenaardige bewering. Klopt zijn verhaal?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Peaches is een Porsche 911 / 996 3,4 uit 2000, mét ingebouwde telefoon (hoorn en grote SIM-kaart, niet handsfree dus nog nooit gebruikt). Hoe snel nieuwe dingen antiek lijken! Maar Peaches kwam oorspronkelijk uit Duitsland, niet uit Italië.

0

LOL Sensa.

Doet me denken aan iemand die me met 100% zekerheid wist te vertellen dat de Porsche 911 in Amerika 10 cm breder is dan hier.
          Ik heb wijselijk gezwegen… 😎

+1 pvdw: die emiticons waren inderdaad wel héél handig.

0

Volgens mij klopt zijn verhaal niet.

Ik ben een klein jaar geleden hier in Italie op zoek geweest naar een 996. Ze hadden NIET allemaal een telefoon! WEL is het zo dat Italianen geboren worden met een telefoon aan hun oor. Als je hier op straat niet aan het bellen bent wordt je aangesproken door vreemden, want dan moet je wel eenzaam zijn!
            Dus : vele Italianen zullen die optie genomen hebben.

Wel is het zo dat die auto’s wat breder zijn dan de standaardversies die in de rest van de wereld geleverd zijn. Maar dat heeft te maken met het feit dat elke Italiaan ook telkens zijn ego mee moet nemen! (ik heb niet geschreven : “zijn ega” )

0

Gezien de gelijkenissen tss Italianen en Knokke …. Misschien bestelden ze daar altijd een Italian spec …. Mis de emoticons … Rolling laugh!!!

0
              S2

Mijn 996 Cabrio (3.6) had de optie “telefoon” met de grote SIMkaart (dus PCM1 als ik me niet vergis) en was een origineel Belgische wagen, nieuw verkocht door Porsche Center Knokke.

Tot daar de mythe 🙂

0

En een extra grote binnenspiegel 🙂

0

Dat zou ik nog best kunnen geloven ook ,waarschijnlijk ging deze optie samen met een zonnebril, een kammeke en een bus haarlak.

0

Lijkt mij een zeer ongeloofwaardig verhaal.

Misschien was het inderdaad wel een zeer gewilde optie bij de Italianen,
                      maar lijkt mij gewoon een optie die wereldwijd besteld kon worden.

0

Of ze allemaal een telefoon hebben weet ik niet, maar he juist 2 ex Italiaanse 996 (4S en turbo) gedaan en deze hadden inderdaad een ingebouwde telefoon.
                        Is wel telkens met een grote symkaart (bankaartgrote).

0
                      9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.