Italiaan gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Italiaan gezocht

• Maker
    Discussie

• PM

[hide]Heren, ik ben op zoek naar een forumlid die af en toe naar Italië moet en/of de taal onder de knie heeft. Kan iemand helpen?[/hide]

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • PM

[hide]Zijn er nog mensen , buiten deze twee heren, die contacten hebben in Italië of de taal machtig zijn?[/hide]

PM

[hide]Bedankt Wim. :respect2: [/hide]

Hoi Hoi;

Ik ben in het bezit van een Italiaans volbloedje (mijn vrouw dus), haar zio (nonkel) trouwens ook een Porsche rijder spreekt beter Italiaans dan Nederlands 😆 Dus moest het nodig zijn…. We wonen allen in de Kempen :salut:

PM

[hide]Sensa; ik dacht dat ik op je discretie kon rekenen. Nu heeft iedereen mijn nummer… 😀 😀 [/hide]

Tja, we moeten iets doen om de crisis te overleven he!

ItalianGigolo.jpg

Italianen zijn multifunctioneel inzetbaar, maar worden meestal (soms) voor andere dingen ingehuurd.

:happydance: 😈 :happydance:

[hide]PM goed ontvangen! Morgen contacteer ik jouw![/hide]

PM

[hide]Pb is verzonden hoor. Mocht je deze niet gekregen hebben laat het me dan even weten. Ik heb het nog voorgehad dat het moeilijk lukt via het forum. Mvg[/hide]

PM

[hide]ik stuur je een pb ! 😀 [/hide]

Taal spreek ik inderdaad een beetje (3 jaar geleden pas geleerd) en wij rijden regelmatig over en’t weer. Morgen heel vroeg vertrekken wij terug richting Milano.

Laat maar iets weten of stuur PM. Of kom deze namiddag naar het Vossenhol in Averbode!

Hier kan Sensa911 even inspringen 😀

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.