Italiaantje te koop om plaats te maken voor P…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Italiaantje te koop om plaats te maken voor P…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Bieden mag uiteraard… heb de plaats nodig voor de 928….

0

Nog vergeten; forumprijs = €6000, maar das wel de absolute bodemprijs

0
        Wim

Zeer mooie Alfa, en jaaaaa, hier alleen maar Alfa’s (5) op dit moment. 😳 😳

0

Sorry voor het “bevuilen” van je topic, maar deze kan me wel bekoren… *luv en dat op een porscheforum… :salut:

4C

0

Hebben hier nog een 156 twinspark staan van 14 jaar oud en 50.000 km…
              En zelfs zonder roest 😈

0

Ook mijn tweede liefde… Dd momenteel een 159 q4

0

mijn tweede liefde, Alfa… :engeltje: alleen moet ik daar thuis niet meer mee afkomen… 😈

Mooie alfetta, succes met de verkoop maar dat gaat snel gaan.

0

Knappe wagen ,foto’s zeggen genoeg.

Gaat zeker een liefhebber voor te vinden zijn, succes met de verkoop!

0

[quote=”Ghost” post=143309][quote=”stefx911″ post=143308] dan heb je een bruistablet…[/quote]

Klopt want die Alfa’s van die tijd roesten vroeger al in de reclame folder :happy: :happy:
                      Vandaar dat de uwe nu nog iets waar is.
                      Er zijn er maar weinig meer van over.[/quote]

IDD! De meeste geloven het niet tot ze eronder liggen 😉

0

[quote=”stefx911″ post=143308] dan heb je een bruistablet…[/quote]

Klopt want die Alfa’s van die tijd roesten vroeger al in de reclame folder :happy: :happy:
                        Vandaar dat de uwe nu nog iets waar is.
                        Er zijn er maar weinig meer van over.

0

Thx… Thx… Ja, in deze staat kom je ze niet meer tegen!

P is er al hoor maar staat al effe bij mijn garagist wegens geen plek 😉
                          Maar kan daar niet blijven staan en die Alfa buitenzetten is geen goed idee, dan heb je een bruistablet…

0

Daar zal je wel snel een Alfa liefhebber voor vinden.
                            Mooie Alfa is zeer goede staat :applaus:
                            Ik vertel het zeker tegen een kennis morgen.
                            Die voeren al 40 jaar Italiaanse auto’s terug naar Italië.

0

Succes met de verkoop !

0

Knappe wagen! :applaus:

Veel succes met de verkoop en aankoop van een nieuwe P. 😉

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.