Italian trip 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Italian trip 2014

  • Maker
    Discussie

  • raf ceulemans
    Deelnemer

      Vannacht vertrokken met 911 richting Italië, bijna de ganse rit regen en nog is regen tot we door de Gottard tunnel waren en daar was de zon, totaal onverwacht want ze gaven 100% kans op regen. Natuurlijk direct dakje open en genieten. Tegen de middag in tremezzo aan het comomeer lekker gaan eten op terras over het meer en nadien het meer rondgereden tot op onze eerste hotel bestemming, in bellagio. We konden het ook met de overzetboot doen op 10 min maar dan was ik beter met de dd gekomen, hier mag en kan men elfje zich volledig uitleven. Had gepland hier de tank opnieuw vol te gooien maar hier hebben ze geen 98, het wordt spannend morgen want het lampje brand reeds

    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Gisteren is onze nieuwe buurman toegekomen…991 turbo en zo te zien goed bereden!
        Aan Porches hier geen gebrek, sta er mooi tussen met onze P (anda)
        :loser:

        Gr vanuit La Bella Ravenna 😉

        Noot:
        Autodromo Enzo & Dino = nog effekes en vergane glorie
        Ferrari museum Modena…2/10
        karting = er gevonden maar veels te warm

        Straks terraske en start 24h kijken.

        (misschien eens afspreken en van auto’s wisselen?…..)

          :driver: De Gianti route is ook een echte aanrader prachtige natuur en heerlijke sappen. :drink:

            Vandaag was weer een zalige dag, effe naar pise geweest en dan naar de kust in viareggio, lekker genoten van heerlijke sappen en eten in lounge bar aan het strand nadien terug richting Lucca om daar opnieuw te genieten van de lekkere keuken en sappen

              Oesje, gelukkig goed afgelopen.

                Seves proberen om zonder autosnelwegen naar Pisa en de kust te rijden, het is hier al heerlijk warm dus ideaal om te gaan toeren, was de 997 mss van iemand van het forum?

                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Goed dat je het snel opgelost hebt :respekt: en nu toeren :driver:

                  Wim

                    Gelukkig opgelost zonder veel problemen. :up:

                    Viva de 915 bak. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 😉

                      Deze morgen was het effe stressen, alles ingeladen aan het hotel in desenzano del garda om te vertrekken naar Lucca, ik start de auto, geen probleem tot ik hem in eerste wil zetten… Niks van koppeling meer. Paniek, bel assistance op om hem te laten slepen naar Porsche garage en zie men bankrekening al zakken gelukkig naar men garagist gebeld dat het een ontluchtingsprobleem is door de warmte gewoon koppeling manueel enkele keren in en uittrekken en klaar is kees nadien effe op de brug zetten en alles is opgelost. In Lucca nog een 997 gezien van belgie [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/a2a2ysa8.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/gudyjuqy.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/3yzu2e7y.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/e5y4ahun.jpg[/IMG]

                        @ raychem
                        Er bestaat wel degelijk een gesloten trailer voor je *porsche ,en jetski….
                        Wij hebben onlangs een brian james gekocht “zalige trailer” je voelt hem niet eens achter je…
                        Ik heb als de porsche geladen is nog een redelijke plaats over aan de achterkant…
                        Weet natuurlijk je afmetingen niet van de jetski…
                        In ieder geval ik ben blij dat em mee is yihaaa :driver: :driver: :driver:

                        Wim

                          Pingelen gaat alleen maar voorkomen als je constant in het hogere toeren gebied zit en rijdt.
                          En ik denk niet dat jij daar de gehele dag piloot speelt. 😉

                          Dus je gaat echt geen problemen krijgen, en Porsche schreef wel eens meer onzin in de boeken. 😉

                            [quote=”cabrio wim” post=174155]
                            Dus tank maar voor die paar keer, zal zeker geen problemen geven, en als je terug thuis bent geef je haar weer de dagelijkse naft van 98. ;)[/quote]

                            Ik vind dit toch raar Wim, overal lees ik dat de Euro versie van de 3.2 , motorcode 930/20 , 98 Ron nodig heeft vanwege de hoge compressie van 10.3 :1
                            Bovendien heeft deze motor, in tegenstelling tot de latere 964, geen pingelsensoren.
                            Het risico op pingelen met die compressie zou vrij groot zijn bij 95 Ron, en zoals iedereen weet kan/zal pingelen schade toebrengen aan de motor :bounce:

                              Ga al vier jaar op rij na Lucca, is voor mij de leukste plek in Italië, Seriminione is ook de Max, ben al enkele keren gaan eten bij tranceai zalig en lekker mss morgen effe passeren :-)[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/24/udaze8a7.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/24/ydu8aqej.jpg[/IMG]

                              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                                In Lucca zeker een fietstochtje maken op de oude stadswallen. Je kan helemaal rond, is weer eens iets anders dan de *porsche .

                                  Desenzano is vlakbij waar wij momenteel op reis zijn
                                  (wel zonder mijn 911 helaas).
                                  Wij zitten in Serimione del garda voor 2 weken met de Jetski.
                                  (Zou er misschien een gesloten trailer bestaan om zowel de 911 en de Jetski in te vervoeren? )

                                  Groetjes

                                    Lucca is fantastisch. Grote kans dat je Mario Cipollini tegen ‘t lijf loopt.

                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.