- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 augustus 2008 om 11:57
Normaal gezien nemen we ‘de vlieger’ naar Italie maar dit keer willen we met de targa. Het zou geen probleem mogen zijn voor de P maar, 🙄 , het is heen en weer toch zo’n 3.600 km naar Sorrento en ik wil zeker niet stilstaan ter hoogte van Modena waar die dure fiats gemaakt worden.
Dus het is tijd voor nazicht en het maken van leuke testritjes. Dat laatste lijkt misschien overdreven maar ik heb de P pas een maand en ken hem nog niet voldoende.Inmiddels hebben we zonder problemen ruim 1.000 km gereden de afgelopen twee dagen. De ruitenwissers doen het gelukkig ook prima want die hebben heel wat water te verwerken gehad. Het targa dak is overigens niet helemaal waterdicht maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. 😉
Naast het motornazicht heb ik wat kleine dingetjes gedaan die toch al moesten gebeuren. De vorige eigenaar had waarschijnlijk een voorliefde voor Heavy Metal op standje 10 want de speakers waren rijp voor de vuilbak. De radio die er nu inzit hoort er niet in maar wordt vervangen door een cdr-21 die hopelijk deze week nog wordt geleverd. De instaplijsten waren ook aan vervanging toe en gelukkig kwamen er strakke dorpels onder vandaan. (m.u.v. twee rechthoekige ‘plaatjes’, die waren behoorlijk aangeroest)
Het stelt allemaal niks voor als je het vergelijkt met de prachtige restauratie-projecten die ik hier tegenkom op het forum maar het moest toch gebeuren.Aanstaande zaterdag vertrekken we richting zuid Italie en we hebben er veel zin in.
Ciao.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.