- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 januari 2011 om 14:16
… zou een bepaalde quizmaster roepen. Heb gisteren van de symboliek van de 13e (een dag die mij soms schijnbaar al meer geluk gebracht heeft)gebruik gemaakt om weer een Porsche te kopen! 😀 Mijn ‘plan’ om voor mijn 40ste weer eens iets leuks te kopen (maar nu niet meer voor elke dag) is dan toch uitgekomen…
Ik heb de ratio maar laten spreken, en niet de emotie, en die F355 maar gelaten voor wat hij is: een bloedmooie auto maar met (in het geval van de wagen waar ik al maanden voor onderhandelde) een onbetrouwbare historiek en de potentiële kans op gezeik bij de keuring vanwege een oorspronkelijk US-import. 37.000 euro voor een Spider, zelfs al was het dak in slechte staat leek een te overwegen zaak, maar misschien toch maar beter niet. Ook de wetenschap dat, als alles goed gaat, er binnen 7 maanden nog een kindje bijkomt, maakte mijn beslissing finaal. Want 2 op de 4 zaterdagen moet mijn vriendin werken, en als ik met twee kleine stinkies thuis zit, sta ik daar met mijn tweezitter!
Het is uiteindelijk een 996 TT geworden… Geef toe, er zijn slechtere troostprijzen 😆 Een (hopelijk) mooie zaak gedaan: 33.500 euro! Heeft wat kilometers, maar heeft wel 1500 km geleden een motorrevisie van 12000 euro gehad (heb de garage waar het gebeurd is gebeld), en zou er dus nog een tijdje tegenaan moeten kunnen gaan. Nu nog wat kleine krasjes laten bijspuiten, en de velgen opfrissen voor stoeprandschade, en hopelijk heb ik dan binnen een week of twee een mooie auto…voor iets van een 35000 euro. Me so happy, al voelt het nu allemaal nog abstract aan met enkel een bestelbon in handen… 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.