Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 256)
    • Oh my… 😯

Ik weet dat er mensen zijn die deze velgen maar niets vinden, maar ik vind hem zo AF!

0

[quote=”Mushroom” post=119676] + hij spreekt me niet echt aan ;)[/quote] Zwart/zwart niet? De 2 setjes velgen verkopen en

0

My thoughts exactly + hij spreekt me niet echt aan 😉

0

Ik ben al uitgepraat … 29K bij een particulier :popcorn:

Succes 😉

0

[quote=”Ghost” post=119663]Ik heb hier een oude reflector liggen. Die mag je hebben als je wil.
              Van een impact bumpermodel met mistlichten.
              De lichtbakken zijn er wel afgesneden, dus het is een vlakken reflector.[/quote]
              ‘t Zou moeten van een 964 zijn 😉

@Olaf
              : de “code” onder forummers is niet gaan lopen met een auto waar iemand anders al openlijk interesse in betoond heeft. I for one am sticking to that code ! 😉 :salut:

0

Ik ben benieuwd of je er nog ‘n euro af kunt praten :coolness:

0

[quote=”Funny” post=119619]Mush je moest al onderweg zijn om die wagen te bekijken . ;)[/quote]
                  29.001 Euro it is!! :engeltje: 😆

0

Ik heb hier een oude reflector liggen. Die mag je hebben als je wil.
                    Van een impact bumpermodel met mistlichten.
                    De lichtbakken zijn er wel afgesneden, dus het is een vlakken reflector.

0

Moest ‘t een coupe zijn ik stond misschien al aan uw deur…

Btw, je hebt per ongeluk toch niet meer de oude reflector en achterlichten liggen?
                      ‘t Is voor een projectje :first: :engeltje:

0

Ik heb hier nog een 964 cabrio bj 1990 in de garage staan,kleur zwart,zwart.Wat mee aanvangen bij houden of verkopen,bijna voor 4000 euro kosten aan gedaan volledig herspuiten alle lichten vervangen enz;;;ben aan het twijfelen.

0

Mush je moest al onderweg zijn om die wagen te bekijken . 😉

0

[quote=”911_NL” post=119609]:mrgreen:

De beste man heeft mij de mededeling gegeven dat’ie pas vanaf een bod boven de 29K euro wil gaan praten :sarcastisch[/quote]

Dus eigenlijk de vraagprijs dan

0

:mrgreen:

De beste man heeft mij de mededeling gegeven dat’ie pas vanaf een bod boven de 29K euro wil gaan praten :sarcastisch

0

Gauw Olaf eens overbieden, die zit toch op een eiland :mrgreen: :happy:

0

Een zwart/zwarte 964 car2 of was die al langs geweest? klikhierop

0
                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.