Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 256)
  • S2

[quote=”Mushroom” post=118236]Ikzelf heb aan Pepijn gezegd dat ik die vragen naar hem ging doorsturen. ‘t Blijft zijn wagen, en om discussies zoals met de 968 (je-weet-wel) te vermijden heb ik liever dat Pepijn de info geeft. Zoals ik op PFN al aangaf: ‘t Is een gentleman’s deal all the way, misschien daarom dat ‘t toch zo goed voelt ook al heb ik de wagen niet :up:[/quote]

Zonder woorden :up:

Krijg je zijn vrouw er bij dan……..

[quote=”Delnoy” post=118245]
          Vindt het netjes dat je discreet bent maar om anderen een teleurstelling te bewaren…….[/quote]

Die anderen kunnen (zoals ondergetekende) contact opnemen met Pepijn

via PF.NL of Marktplaats Adv. # 617337075 :salut:

Is overigens de EX. van Marcello964 ..

Netjes.

Persoonlijk ben ik wat minder net omdat ik vandaag naar een wagen ben gaan kijken. Als ik advertentie vergelijk met hetgeen ik aantrof ben ik blij dat het maar een paar kilometer rijden was voor het drama wat ik vandaag aantrof. Dat was nog geen 10 euro aan benzine waard.

Foute info, rotte delen, mijlen ipv. km. Om kramp van te krijgen.
            Vindt het netjes dat je discreet bent maar om anderen een teleurstelling te bewaren…….

:respekt:

.. voor “the gentlemen” :first:

Ikzelf heb aan Pepijn gezegd dat ik die vragen naar hem ging doorsturen. ‘t Blijft zijn wagen, en om discussies zoals met de 968 (je-weet-wel) te vermijden heb ik liever dat Pepijn de info geeft. Zoals ik op PFN al aangaf: ‘t Is een gentleman’s deal all the way, misschien daarom dat ‘t toch zo goed voelt ook al heb ik de wagen niet :up:

Wat was er allemaal mis mee? (als ik vragen mag)

[quote=”Porschevriend” post=118226] mag ik vragen wat de vraagprijs was? .[/quote]

19.964,-

… staat op MP.NL :popcorn:

Jammer zeg, maar toch weer een ervaring rijker. Ik ken de auto en het ‘verhaal’ er achter niet maar mag ik vragen wat de vraagprijs was? Mag ook per pb hoor of anders volgende week in het RLC.

[quote=”Mushroom” post=118219][quote=”Sigrid” post=118204]Tijd heelt vele wonden.[/quote]

Ik heb andere wonden hoor Sigrid! 8)
                        Kijk, verkoper met goede bedoelingen, koper met goede bedoelingen, alles op vertrouwen geregeld en alles piekfijn afgewerkt tot groter tevredenheid van alle partijen. Hij “is” het niet, maar voor mij was dit een mooie, leuke ervaring.
                        Leuk ritje met de P en de andere P en de derde P (zijnde PatrickB ;)) en niemand is gewond geraakt en er werden geen dieren mishandeld.

Patrick, wat zei jij daar over die 2 “356” Replica Speedsters en dat je die met de nieuwe regeling langs geen kanten meer ingeschreven krijgt in België?[/quote]

Ivm die inschrijving van de 356 replica kan Johan(Dekens) je ook meer vertellen, blijkt inderdaad nog maar 1 model dat je zal kunnen inschrijven.

[quote=”Sigrid” post=118204]Tijd heelt vele wonden.[/quote]

Ik heb andere wonden hoor Sigrid! 8)
                          Kijk, verkoper met goede bedoelingen, koper met goede bedoelingen, alles op vertrouwen geregeld en alles piekfijn afgewerkt tot groter tevredenheid van alle partijen. Hij “is” het niet, maar voor mij was dit een mooie, leuke ervaring.
                          Leuk ritje met de P en de andere P en de derde P (zijnde PatrickB ;)) en niemand is gewond geraakt en er werden geen dieren mishandeld.

Patrick, wat zei jij daar over die 2 “356” Replica Speedsters en dat je die met de nieuwe regeling langs geen kanten meer ingeschreven krijgt in België?

@Musch: spijtig, zoektocht gaat dus verder :coolness: :coolness: :coolness:

je hebt de juist beslissing genomen,dat er teveel kosten voorzien waren
                              Op naar de volgende :think:

PB

Vanmorgen vroeg los gelaten, want ik mocht op pad met den Bart. WOEHOEW :hail:
                                Afspraak in onze vast Texaco op de E17, lekker ontbijtje gehad, koffietje derbij. :first:

Babbeltje afgerond, op naar OPC Eindhoven! Waar we echt hartelijk ontvangen werden,
                                en gelijk werden geholpen door de erbij geroepen verantwoordelijke.

[img size=300]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0244_zps03c1fe3e.jpg[/IMG]EDIT: Korte KoffiePauze.

Na het doorlopen van de AKK werd er een kop koffie aangeboden terwijl ze de papieren opmaakte. :salut: Service én klantvriendelijkheid, het bestaat !

Dan voor mij het de grootste tegenvaller van de dag, ik moest de 4S van Mush rijden,
                                want hij reed de 964 terug naar zijn eigenaar. :coolness:

Zijn blok stond nog warm, dus ik kon een streepje gas geven. :driver:
                                Na amper 50meter wist ik het al, dit komt niet goed…

Tijd heelt vele wonden.

Succes met de verdere zoektocht.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.