Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 256)
    • Jammer Mushroom maar niet geschoten is altijd mis 😉

Op naar de volgende dan maar zeker 😀
        The chase is better than the catch zeggen sommigen :popcorn:

jammer maar helaas… het leven gaat verder zeker? Heb vandaag ook een mogelijks mooie okkazie gemist: 928 S4 die net oldtimer ging worden voor 13500 euro, gisteren nog op Autoscoot, vandaag helaas verkocht… 🙁 Zag die wel zitten, zeker met oldtimertax in het vooruitzicht…

Wel ‘t wordt ‘m niet 🙁
            Algemene staat was goed, maar toch nog teveel akkefietjes die alles bij elkaar de prijs te hoog zouden opgedreven hebben. Bovenop de paar puntjes roest die moesten aangepakt worden.

Dus, ogen open voor eventueel een andere (moet niet persé een 964 zijn), gewoon, voor erbij…

Kudos wel aan de verkoper die ons zomaar met de 964 op pad liet gaan, volledig op vertrouwen (hij heeft wel PatrickB niet gezien :engeltje: )
            Kudos aan OPC Eindhoven (fluit bewonderend tussen de tanden) want daar word je als “klant” behandeld, zonder te overdrijven. Imo een heel goeie ervaring
            Thx voor PatrickB om me te vergezellen (alhoewel die blij was eens gelucht te worden), ‘k Heb er wel moeten voor tekenen om ‘m mee te krijgen, maar hij heeft niemand gebeten :sleep: :mrgreen:

Airbag alleen voor bijrijder.

❓ 🙄

@Mushroom, veel succes vandaag :up: En aan het geluid valt veel te doen, ik vind zelf de combinatie van CUP pijp en K&N Inlegfilter het mooiste geluid. Wil je nog meer burenruzie ruzie dan moet je ook nog een G-pijp monteren ❗

Mooie 964 :first: :first:

‘t Komt blijkbaar nog goed. :applaus:

Die 2 die nu gaan komen……….
                  Veel plezier.

@Mush…..succes vandaag ❗

PB

Ah oke! nu ben ik mee!! *knipoog*
                    Daarom dat ik met die NL’ers op de quizavond “een babbeltje” moet slaan! :happy:

[quote=”Mushroom” post=118149]Normaal zijn we redelijk mouthy zodat ze vanzelf wel wegblijven… and if all else fails sturen we PatrickB erop af. [/quote]

Ik weet niet welk risco ik dan liever neem :mrgreen:

[quote=”Funny” post=118030]De lijnen van een 964 zijn prachtig .Dit is voor mij het model 911 .
                        Sammy als je echt oud wil rijden moet je naar een 356 ,of een 911 eind jaren 60 begin jaren 70 .
                        Een 964 is heel comfortabel ,stuurbekrachtiging ,airbag ,airco ( als het werkt ) .[/quote]

Oud wil ik zeker niet rijden,volgens mij is de 964 de eerste deftige te vertrouwen luchtgekoelde 911 met goede verwarming,versnellingsbak,motor,vanaf bj 91 wel beter en die voorruit gaat,binnen enkele jaren gaan de goede moeilijk te vinden zijn en gaan stijgen in waarde :driver: 😉

Idd, een ban hebben we hier afaik nog nooit gehad. Normaal zijn we redelijk mouthy zodat ze vanzelf wel wegblijven and if all else fails sturen we PatrickB erop af. So far geen klachten :up:

BAN…in België 😆

[quote=”Mushroom” post=118050]@ Olaf: waarop wacht je? :sarcastisch
                              [/quote]

Als je mij kan garanderen gevrijwaard te zijn (en blijven) van een eventuele BAN :popcorn:

[quote=”Funny” post=118030]De lijnen van een 964 zijn prachtig .Dit is voor mij het model 911 .
                                Sammy als je echt oud wil rijden moet je naar een 356 ,of een 911 eind jaren 60 begin jaren 70 .
                                Een 964 is heel comfortabel ,stuurbekrachtiging ,airbag ,airco ( als het werkt ) .[/quote]

Ik heb helemaal geen airco, alleen maar arko.
                                Sportstuur heeft geen airbag.

@ Mush………..mijn kleur wint het altijd van die van jou…alleen al omdat hij zo mooi glimt 😉

carnewal.com

promotie set P64 BILSTEIN HD Shocks and H&R springs, BILSTEIN with a liftime warranty, excl. VAT and shipping.

:driver: 😈 :driver:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.