Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 256)
    • [quote=”Mushroom” post=117972]De 964 was de eerste die je niet meer zomaar kon verlagen zeker? 😕
      Moet daar een andere vering voor gekocht worden?[/quote]

Hoe bedoel je dat ❓ De veerpoten zijn (wel) in hoogte af te stellen, maar als je echt veel lager wilt zal je inderdaad een andere set veren en schokbrekers moeten overwegen … wat mss met deze Km-stand toch geen verkeerde oefening zou zijn zijn 😉

@Sammy :applaus: :applaus: :applaus: :driver: :driver: :driver:
        @Musch, ziet er ne prachtig kleur uit :first: :first: :first: , hopelijk valt de rest ook mee voor jou. :respect2: :respect2: :respect2:
        Ben ook reeds tijdje aan het rondkijken voor ne 964, maar als jullie ze hier allemaal beginnen op te kopen gaan de prijzen de pan uit swingen hé 😥 😥 😥

Bart, hoe je een 964 verlaagt, ga ik je niet vertellen.
          Soms is origineel ook leuk 💡

Succes woensdag……..ik hoop dat je de goede keuze maakt.
          Want vraagprijs was ook niet kinderachtig. Dat is dan wel de vraagprijs, maar ….

PB

[quote=”Mushroom” post=117976]
            Meer pics!!
            Een nieuwe thread openen met heel het verhaal erin!! Doen !! Nu!!

[/quote]

NU!!

PB

[quote=”Sigrid” post=117973]
              O ja 😉
              Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet denk ik ook wel hoe zijn klokje tikt. Soms iets te snel.[/quote]

Daarom dat ik Woensdag met hem mee ga.
              En zoals hij al aan gaf, gaat in het slechtse geval de 912 eruit, die ik dan voor prikje kan overnemen. :relaxman: :mrgreen:

Serieus???!!!! :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                Meer pics!!
                Een nieuwe thread openen met heel het verhaal erin!! Doen !! Nu!!

Kunnen we binnen een paar maand tegen elkaar opjanken welke roestbakken het wel niet zijn!! 🙂

O Sammy! Wat vind ik dit cool dat je er ook eentje hebt!! :relaxman:

kopen zou ik zeggen,ben met snoer naar deze gaan kijken en door snoer goedgekeurd en gekocht
                  5060772547.jpg

[quote=”PatrickB” post=117968]Ik denk dat Mushroom zich er wel degelijk van bewust is,
                    dat er een redelijk verdoken prijskaartje aan de wagen kan hangen.[/quote]

O ja 😉
                    Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet denk ik ook wel hoe zijn klokje tikt. Soms iets te snel.

[quote=”Ibiz@ke” post=117967]
                      en inzake dat geluid moet ik je even tegenspreken :mrgreen:
                      weet niet of je de mijne al gehoord hebt?[/quote]
                      Heb je de mijne al gehoord? :music: 8)

Maar kom, ‘t is niet daarvoor dat we ‘t doen 😉

En ja, Sigrid, de auto is gereserveerd op mijn vraag. Van beide kanten een beetje commitment is niets teveel. Woensdag is’t AKK en als daar iets blijkt dat niet koosjer is (eventueel mbt roest) dan wordt de koop afgeblazen, dat is zowel voor mij als voor de verkoper duidelijk. Ik heb ook een heel goed contact met de verkoper trouwens, dat maakt het al een leuke deal, een deal die hopelijk woensdag kan voortgezet worden.

Desnoods kan ik er nog altijd een Singer look-a-like van maken en de 964 backdaten, maar dan vliegt de 912 wel buiten, maar in eerste instantie…

IMGP38741.jpg

8) :sarcastisch
                      Die RH Cuprad 18″ blijft toch vetjes hoor 😈

De 964 was de eerste die je niet meer zomaar kon verlagen zeker? 😕
                      Moet daar een andere vering voor gekocht worden?

Proficiat! :driver:

O ja, naar mijn mening is de 964 de best klinkende Porsche ooit!

PB

Ik denk dat Mushroom zich er wel degelijk van bewust is,
                          dat er een redelijk verdoken prijskaartje aan de wagen kan hangen.

964 :first:
                            proper gentleman car

en inzake dat geluid moet ik je even tegenspreken :mrgreen:
                            weet niet of je de mijne al gehoord hebt?

Zie dat de kleur, toch niet de mijne is…gelukkig, blijf ik toch origineel in kleur.
                              En Timo kan toch kijken Bart?
                              Maar de beslissing heb je al genomen..auto gereserveerd.

En dat goede gevoel heeft je al een keer teleurgesteld tot op zekere hoogte als het gaat om een P ➡ voorzichtig dus 💡

[quote=”Mushroom” post=117920]
                                O ja, en op de bank brengt het niets op, kan je beter je garage vullen vind ik :relaxman:[/quote]

Of een garage van (ver)bouwen 😉

Dikke proficiat Mush :respect2: prachtig kleur en zeker voor deze wagen :first: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.