Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 256)
    • best mooi bully!

klikhierop gespot door Kristof..klikhierop

[quote=”Funny” post=121850]Mush al ik de topic lees over handgeschakeld of tip dan heeft de tip enkel maar voordelen ! :coolness: :happydance: :happydance:[/quote]
          ‘t Is maar wat ze zichzelf kunnen wijsmaken hé? 😉 :drink:
          Ik moet’t niet.

Bj 92, hadden toch standaard Airbags?

Mush al ik de topic lees over handgeschakeld of tip dan heeft de tip enkel maar voordelen ! :coolness: :happydance: :happydance:

Met dat kleur eventueel wel, maar niet met die Tiptronic :puke:

Zou Mush met dat kleur kunnen leven ?

Mooie P. idd jammer van de tiptronic(knappen er velen op af voor een 964).

Bij een bevriende garagist deze hieronder aangetroffen.

964 Carrera 2 3.6

Rechtstreeks van eerste eigenaar, onderhoudsboekje en facturen, 80.000 echte kilometer, bj 1992, schuifdak, airco

Ik heb hem gisteren gezien en gekeurd, hij is als net uit de showroom, met hier en daar enkele kleine gebruikssporen.

Spijtig voor de puristen, maar het is een automaat/tiptronic. Als het een Targa was, zou het de mijne worden want in deze staat zal men ze nog zelden vinden.

Ik schrijf dit niet omdat ik bevriend ben met de garagist maar omdat dit echt wel een prachwagen is waar nog niets aan is verkloot, zelfs de originele velgen zitten er nog onder.

Prijs 28.500 euro

DSC_0172.jpg

DSC_0171.jpg

DSC_0170.jpg

Ja hallo,
                        Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden…
                        Ik verkoop gewoon de smurf en koop me met de opbrengst daarvan een 991, neem maar direct een 4S :first:

Type Porsche 912
                        Status Te koop
                        Bouwjaar 1968
                        Kleur Bahama-gelb
                        Body Coupé
                        Kmstand 154.000 km
                        Prijs € 29.950,-
                        Historie Volledig

Absolute originele Porsche 912 uit 1968! Deze 912 is van vader op dochter, op zoon gegaan; een eerste familie-eigenaar Porsche. De lak heeft prachtige authentieke elementen die door de tand des tijds zijn aangebracht. Ook het interieur draagt met trots sporen van een mooi en bevlogen verleden. Daarnaast is er papierwerk bij de auto aanwezig dat terug gaat tot de eerste dagen van de auto. Nergens vindt u zo’n gedocumenteerde en originele 912!

😯 😯 :applaus: :applaus: 8)
                        Ge moet ‘t maar kunnen uitleggen hé? :wtf:

Afgaand op de foto’s hebben ook de rubbers “een prachtig patina” en ook de deurbakken zijn aangepast zodat ze “automatisch blijven open staan”, voor die prijs krijg je zelfs een paar gratis gaatjes in je linkerspatscherm…

Ik wist niet dat’ie daar al 100% over uit was :sarcastisch

…. en als dat zo is, zal je zeker gelijk hebben :mrgreen:

I beg to differ! 🙂
                            Wes-RS is immers op zoek naar een 996 / Boxster… :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”john.beton.” post=120881]
                              neem jij wes-rs mee volgende keer? :mrgreen: :happydance: :coolness: [/quote]

Ook dan is er een kans dat HIJ met lege handen naar huis terug gaat :mrgreen:

[quote=”SL33PY” post=120886][quote=”john.beton.” post=120881]
                                neem jij wes-rs mee volgende keer? :mrgreen: :happydance: :coolness:[/quote]

+1 :D[/quote]

+100

[quote=”john.beton.” post=120881]
                                  neem jij wes-rs mee volgende keer? :mrgreen: :happydance: :coolness:[/quote]

+1 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.