Jaarlijkse traditie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Jaarlijkse traditie

• Maker
    Discussie
  • Om een (verleden jaar) gestarte traditie in ere te houden, nl. het aankopen van een Porsche in de maand januari 8) wil ik jullie meedelen dat ik -onder voorbehoud van een vlekkeloze AKK- dit hok ga kopen…

ScreenHunter_01Jan.1923.56.jpg

ScreenHunter_03Jan.1923.57.jpg

ScreenHunter_02Jan.1923.57.jpg

The good:
    Het kleur 8)
    Motor- en versnellingsbakrevisie gehad op 160.000 km (nu 193.000)
    Inclusief 2 sets velgen (waarvan nog niet geweten is of ze blijven 😈 ) en 3 stuurtjes (inclusief het origineel stuur)
    Teardrop mirrors (niet voor de puristen, maar soit, ik prefereer die)
    Witte knippers
    Becker met kleurennavigatie
    Focal speakers!! 😈
    Handgeschakeld :driver:

The bad:
    Verleden week een proefrit mee gedaan en ja, hoe mooi ik ‘m ook vind, ik bleef me toch constant afvragen waarom ik naar een auto ging zien die minder snel was en minder lawaai maakte dan mijn huidige 996 4S 😕
    Otoh, de 964 is imo (qua uitzicht) DE 911, when I think Porsche 911, I think 964, vandaar waarschijnlijk.

The ugly:
    Rust roest, en staal ook. Foto’s staan hier reeds ergens op ‘t forum, hoop adhv de AKK te weten te komen (voor zover dit mogelijk is) hoe goed/slecht de rest is.

Hieronder, to prove my point once again: een set velgen maken je wagen…
    De wintervelgen…
    Direct veel minder hé? 8)

ScreenHunter_05Jan.1923.58.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 256)
  • PB

1200 km enkel, dat is haalbaar. :mrgreen:
      Misschien te combineren met het bezoekje
      aan Saint Tropez dat Funny wil organiseren.

Dat ligt er grofweg een 70km af. 😎

Deze misschien dan :coolness:
        http://www.autoscout24.fr/Details.aspx?id=226971258&cd=634946114710000000&asrc=st|fs
        Kleur, pinkers, velgen, km: check. Wel c4 en ruitenwisser en misschien wat ver om te gaan kijken
        😉

[quote=”Mushroom” post=120212] dat hadden zowel die van Pepijn, als die groene, als die blauwe wel. [/quote]

Die heeft het inderdaad – geen antenne, geen schuifdak en geen achterruitenwisser … :happydance:

.. de vraagprijsprijs is (wederom) al wat verder gezakt – en de wagen gaat deze week ter controle (2nd opinion) naar z’n eigen garagist 😉

[quote=”Mushroom” post=120217] de kijker van zaterdag [/quote]

Is vanwege Carnaval niet in staat geweest te gaan kijken :coolness:

[quote=”Lowie9xx” post=120227]Is dit iets voor jou:[/quote]
            Nope! 8)
            Zelfde “problemen” als die die hierboven voorgesteld werd door Bully :engeltje: , behalve dan ‘t fletse kleur.
            + als ik eerlijk moet zijn, ik wil er eentje met minder dan 200.000 op de klok, zeker als ze dan rond de 25.000 Euro moeten gaan (wat in today’s market de hoofdprijs is).
            Niemand kocht verleden jaar mijn 996 4S toen ik een andere “in bestelling” had omdat hij teveel kilometers had, en ook dat mes snijdt langs 2 kanten 😉
            Maar hey… Keep ‘m coming!! 😉

Bart je hebt 2 Porsche’s neem rustig je tijd .
              Op een dag komt de 964 voorbij die je wilt .Vergelijk het met single zijn en hopeloos op zoek zijn naar een lief !Wat tref je de verkeerde of die ene die uit is op je geld ! 😳

Je zal niet ongelukkiger zijn zonder 964 .

Is dit iets voor jou:
                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=227763869&cd=634959999900000000&asrc=fa

Ik ben zelf ook op zoek naar een 964, maar geen zwarte 🙂
                Is die prijs correct Ifv het aantal km?

Greetz
                L

Yup! :coolness: Da’s “de blauwe” waar ik het over heb 😉
                  Er kwam dinsdag nog iemand kijken die nu in ‘t buitenland zit en die eigenlijk al zo goed als de vraagprijs geboden had. Ik kon dan kiezen om de volle pot te betalen, erheen te gaan en ‘m mee te nemen, of om een gokje te wagen en te wachten.
                  Mijn gokje loopt momenteel 😉
                  Natuurlijk, als zowel de kijker van zaterdag, als de kijker van nu dinsdag ‘m niet neemt ga ik ook niet meer mijn initieel bod geven aan de verkoper. ‘t Mes snijdt langs 2 kanten 😉
                  Heb ik ‘m niet, er zijn er genoeg + zoals ik al zei: ik begin me meer en meer af te vragen waarom ik het zou doen 😕
                  Moest de markt er zijn, ik zette zowel de 996 4S (met veeel pijn in ‘t hart) te koop als de 912 (met ietsje minder pijn wegens bijna niet mee gereden) en ik nam het geld dat ik nu in de 964 zou steken erbij met nog ietsje erbij en ik kocht me gewoon een jonge 991 occazie.
                  Ik vrees dat als ik me een 964 erbij ga kopen, ik toch gewoon blijf knallen met de 4S, gewoon, omdat ik prolly veel teveel gewoon ben 😳 😛 , zelfde probleem met de 912 eigenlijk…
                  Maar ja, ‘t is er de markt niet voor en een 964 “has got it going on”, dus doen we maar verder hé?! :up: :happydance:

Heb je al geboden op deze? klikhierop

Je hebt tijd en wij vinden het ook leuk om mee te zoeken . 😉

Die velgen van “de groene” ging ik niet veranderen hoor, die op “de blauwe” zou ik ook niet veranderd hebben. Achterruitwisser kan er af maar dan moet je daar zo’n lelijke dop opsteken, antenne kan eraf maar = herspuiten of ook een lelijke dop. Blijven nog de witte knippers en de olifantenoren over = ook weer spuiten.
                        Daarbij, zoals gezegd: zal wel een goede zijn en origineel maar hij heeft “het” niet, dat hadden zowel die van Pepijn, als die groene, als die blauwe wel. ‘t Is een kopersmarkt, en ik heb tijd 😉

maar niets voor mij: velgen, spiegels, oranje knippers moeten allemaal vervangen worden, liever ook geen achterruitwisser en ook het antennetje mag liever niet aanwezig zijn, kleur is ook te flets imo.

Denk zomaar dat je dat allemaal kan achterlaten bij Johan, daar is zeker een liefhebber voor te vinden. Kleur flets, is metallic :mrgreen: zal de foto zijn.

Blijkbaar op het zelfde ogenblik gepost !
                            Velgen ga je toch veranderen ,wisser achter kan je verwijderen net als die antenne .
                            Op mijn Jubi zat ook zo’n antenne is eigen aan die periode en wat kosten die witte pinkers ?Heel weinig .

Mush ik zou deze in Hasselt eens gaan bekijken .

Zal ‘m eens mailen! :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Nee, ongetwijfeld goede auto maar niets voor mij: velgen, spiegels, oranje knippers moeten allemaal vervangen worden, liever ook geen achterruitwisser en ook het antennetje mag liever niet aanwezig zijn, kleur is ook te flets imo.
                                Bij die van Pepijn had ik me nog laten doen, en ook bij die groene zag ik het door de vingers, maar als het even kan dan toch maar liever een Carrera2 :driver:

En… Toen ik met Snoer terug vertrok in de 996 4S na de laatste kijkbeurt bij de groene 964 mezelf toch maar weer even afgevraagd waarom… 😕 😳

Onze superspeurder :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 256)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.