Jaaroverzicht 2015 Beurzen, treffens en autosport

Home Forum Porsche Uitstappen Jaaroverzicht 2015 Beurzen, treffens en autosport

• Maker
    Discussie
  • Ik heb me vandaag eens bezig gehouden met Porsche gerelateerde evenementen in 2015. Voor mezelf een lijstje gemaakt in welke uitstappen ik wel interesse heb. Niet dat ik ze allemaal wil/kan doen. Maar een goede planning is het halve werk.

Lijstje is alles behalve volledig. Mochten er mensen zijn die nog porsche uitstappen gepland hebben die er niet tussen staan, let me know. en ik zet ze erbij.

Ik wil met mijn lijst zeker niet wedijveren tegen de forum kalender. It’s just a personal thing….

Januari
    8-11 Interclassic ( Maastricht- Nederland)
    31 Auto retro (Brugge)

Februari
    1 Auto retro (brugge)
    21-22 Flanders Collection Car (gent expo)

Maart
    4-8 Retromobile (Parijs-Frankrijk)
    6-8 Antwerp classic salon (bouwcentrum a’pen)

April
    15-19 Techno Classica (Essen-Duitsland)

Mei
    1 Treffen Porschevrienden (Dinslaken-Duitsland)
    1-2 Wec 6 hours (spa franchorchamps)
    8-10 Porsche days (spa franchorchamps)
    14-17 Mille Miglia (Brescia – Italie)
    17 Porsche scene live treffen (Aquabest-Nederland)
    22-24 Spa classic (spa franchorchamps)

Juni
    13-14 Le Mans – 24 heures du mans (FR)
    25-28 Goodwood Festaval of speed (UK)
    26-28 Savoie cup

Juli
    17-18-19 Youngtimer festival (spa franchorchamps)

Augustus

September
    12-13 Porsche Sport cup (spa franchorchamps)

Oktober
    8-11 Zoute Grandprix

November

December

ontbreekt nog:
    porsche lentemeeting ? (maart)
    interlaken zwitserland

btw trackdays staan er niet tussen, aangezien ik niet over een racemachine beschik. Het is dus verre van volledig en niet voor iedereen toepasbaar.

lijstje kom na publiceren een beetje warig over, ik heb geprobeerd een tab tussen de datums en de evenementen toe te voegen maar de forumsoftware kent geen tabs.

grts

stoffels

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • [quote=”deepee” post=192547][quote=”Mushroom” post=190957]Forumkalender is idd de bedoeling dat de leden ‘m zelf kunnen aanpassen :salut:[/quote]

die zou handig zijn en bovendien veel meel gebruikt mocht deze in een klein kader bij op de forum pagina staan bijv vlak onder de shoutbox[/quote]

+1 of in plaats van de shoutbox, of minstens net erboven…. Kadertje met upcoming events ? Shoutbox zou direct meer nut hebben 😉 just my 2cts

Denk dat de drempel route was :think: :bounce:
        Nop kom enkel voor het ontbijt dan en terras :happydance: :popcorn:

inderdaad.

[quote=”JVNH” post=192544]In augustus 2de POCA Porsche meeting + rit in Heusden- Zolder. Vervolg na het succes van vorig jaar. niet vergeten !… Datum is nog niet helemaal vast maar zal waarschijnlijk de voorlaatste zondag van Augustus zijn.[/quote]

Was de met de 24uur ???

[quote=”Mushroom” post=190957]Forumkalender is idd de bedoeling dat de leden ‘m zelf kunnen aanpassen :salut:[/quote]

die zou handig zijn en bovendien veel meel gebruikt mocht deze in een klein kader bij op de forum pagina staan bijv vlak onder de shoutbox

In augustus 2de POCA Porsche meeting + rit in Heusden- Zolder. Vervolg na het succes van vorig jaar. niet vergeten !… Datum is nog niet helemaal vast maar zal waarschijnlijk de voorlaatste zondag van Augustus zijn.

[quote=”stoffels70″ post=190945]ik kan mijn openingspost niet meer bewerken. Blijkbaar kan dit niet meer achter een dag tijdsverschil ?

Ik heb de forum kalender idd gezien maar vermoed dat dit iets was van de mod’s. Weet niet of het de bedoeling is dat users er van alles in gaan posten.[/quote]

Posts aanpassen kan na een tijd niet meer. Als je graag nog iets toevoegt pm je het maar naar één van de mods en voegen wij het wel toe :up:
                  Forumkalender is idd de bedoeling dat de leden ‘m zelf kunnen aanpassen :salut:

nee hoor, de kalender kan je zelf invullen. Ik heb even moeten zoeken hoe het werkte, maar eens je het door hebt hoe het werkt gaat het vlot.

ik kan mijn openingspost niet meer bewerken. Blijkbaar kan dit niet meer achter een dag tijdsverschil ?

Ik heb de forum kalender idd gezien maar vermoed dat dit iets was van de mod’s. Weet niet of het de bedoeling is dat users er van alles in gaan posten.

ken

thanks voor het overzicht stoffels
                        is zeer handig!!

Ik zal het straks allemaal aanpassen, nu aan het genieten van ne latte.

Retromobile Parijs is in februari, niet maart.
                            Schloss Dyck Classic Days 1 augustus ontbreekt

18-19 april heb ik pakket in elkaar gestoken met overnachting voor Techno Classica.
                            Dit jaar geweest, onmogelijk om op één dag alles te zien. Je moet echt selectief zijn en doorstappen.
                            Volgend jaar 2 dagen lang genieten 😉

3 evenementen int vet in mijn agenda:
                              – WEC
                              – Le Mans
                              – Porsche Sport Cup

Ben al aan het aftellen….. :relaxman:

[quote=”Johan991″ post=190806]wat is Savoie cup ?[/quote]

Enkele sfeerbeelden van de Savoie cup

s065.jpg

s296.jpg

s304.jpg

s309.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.