Jacques Turbo Designs op mijn 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Jacques Turbo Designs op mijn 4S

• Maker
    Discussie
  • Vanmiddag heb ik even geprofiteerd van het droge weer om de Sport Classics op te bergen (voor de winter) en de Turbo Designs te monteren. Het was een beetje bricoleren om de krik er onder te krijgen, maar het resultaat mag er wel zijn.

Een klein probleempje. Op de Sport Classics staan achteraan 305/30 banden en deze zijn 295/30 en dat zie je een beetje

Stoort me niet, maar misschien zijn spacers wel op hun plaats? Maar welke grootte 5mm of 10mm of iets anders?

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
    • zou gewoon spacers steken op naaf. als die niet te extreem zijn gaan je winterbanden nog binnen de wielkas vallen en moet je ze zelfs niet demonteren.

0

Twee spacers (de)monteren bij een bandenwissel is nu toch ook niet het grootste werk. Zeker terug origineel zetten voor de jaarlijkse autokeuring.

PS: Mijn browser heeft probs met het laden van die foto-emmer pics ?!

0

Dat had ik ook al bedacht, maar de Pirelli’s die eronder steken zijn splinternieuw

0

Een wijs man (eigenlijk 2 afzonderlijk) heeft mij de tip gegeven om de auto op een plank te rijden en dan gaat de krik er zo onder…. :up:

Kan je er niet gewoon 305 laten opzetten? Anders ga je ook je spacers weer telkens moeten wegnemen als je de winterbanden steekt….
            Is maar een idee, hé.

0
          4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.