Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 190)
    • [quote=”joebarreke” post=115365]zit ik al even mee in mijn kopke Luc ;)[/quote]
      Staat die nog steeds te koop?
      Life gezien en ik kan je bevestigen dat hij er zeer goed uitziet… De laatste keer dat ik Jean-Marc heb gezien was op de Porsche days en toen verteld hij dat elk bod vanaf 40k€ zou aanvaard worden… Een nee heb je al, een ja kan je krijgen 😉

[quote=”bladerunner” post=115360][quote=”joebarreke” post=115344]Het gaat over die zwarte GT3 touring hier besproken. Staat zowel bij hem als bij die passion.be te koop maar enkel met een verschil van 5000euro :roll:[/quote]

AAARRGGGHHHHHH…… Bruno!!! Nu al op zoek naar iets anders??? :wtf: :wtf:[/quote]

zit ik al even mee in mijn kopke Luc 😉

[quote=”joebarreke” post=115344]Het gaat over die zwarte GT3 touring hier besproken. Staat zowel bij hem als bij die passion.be te koop maar enkel met een verschil van 5000euro :roll:[/quote]

AAARRGGGHHHHHH…… Bruno!!! Nu al op zoek naar iets anders??? :wtf: :wtf:

Dan weet je bij wie je moet gaan hé 😀
            Maar kom eerst maar eens langs mij om te kijken, weet je beter waarop letten als je hun auto gaat keuren :drink:

Het gaat over die zwarte GT3 touring hier besproken. Staat zowel bij hem als bij die passion.be te koop maar enkel met een verschil van 5000euro 🙄

[quote=”joebarreke” post=115314]die Jean-Marc Gaban en Passion911 hebben die connecties met elkaar?[/quote]

Geen idee eigenlijk. zijn website is performances.be. Het is goed mogelijk dat er een link is gezien Jean-Marc geen eigen garage heeft.
                Gr. koen

[quote=”koenc” post=88978]Het “rolkooivirus” is een leuk virus. Tot hiertoe nog geen remedie tegen gevonden! 🙄 joepie 😆

Ik vond deze bij Gaban niet zo slecht …

Ik dacht dat de vraagprijs (niet degene vermeld op de site) 38.000€ is…

Ik heb totaal geen idee van de waarde van 996 GT3’s. Dus het kan zijn dat ik hier een dom voorbeeld geef, waarvoor alvast mijn excuses in dit geval 😳

:sarcastisch …maar ik hoop wel dat de 997’s niet zoveel gaan zakken in waarde 😕

succces met je zoektocht![/quote]

die Jean-Marc Gaban en Passion911 hebben die connecties met elkaar?

😥 😥 😥 😉

[quote=”Rocco” post=101453]ik wil deze wel eens zien, ik hoop dat Funny kan volgen … :driver: :mrgreen:[/quote]
                      :first: :first: :first:

Wat een snelle service daar . :applaus:

ik wil deze wel eens zien, ik hoop dat Funny kan volgen … :driver: :mrgreen:

Er is een volledig nieuwe koppeling gestoken. Kan weer een tijdje mee.

Tof Cedric, ik had gevreesd dat ie nooit tegen het weekend klaar zou zijn…

Ja Funny heel zwak ofwel waren we dronken :mrgreen: :happy:

Snoer dat zal wel in een zwak moment zijn dat ik dit gezegd heb . 😳 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.