Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 190)
    • :music: :music: :music:

Die wagens bij Penders zullen waarschijnlijk verkocht worden met een approved garantie .
        Op dit ogenblik staan er op autoscout.be 2 997 mk1 rs’en voor rond de 95000 euro te koop .
        Iets voor Luccabrio ?

Vandaag bij Penders langs geweest, is meestal wel wat te duur, maar je hebt er wel een top garage bij en je kan op hen vertrouwen voor wat je koopt.

De prijzen van de GT3(RS) en die er staan zijn plots enorm gedaald. Er staan twee mooie 997RS MKI exemplaren onder de 100.000 (mits wat onderhandelen betaal je rond de 90/95.000) die ik (mits budget) toch zou durven kopen !

[quote=”Funny” post=95108]Moet veel vertrouwen geven zo’n wagen kopen ,wetende dat een pipo eens verkeerd schakelt ipv in 4de in 2 de versnelling eindigt . 😳
            Ik zag net dat de gt3 bij august de vermelding gereserveerd heeft . ;)[/quote]

Idd, niet voor mij… Is wel een correcte prijs, maar geen clubsport zoals ik zoek.
            En ik wil eerst mijn Turbo verkocht krijgen, kwestie van niet met overstock te staan 😆

Moet veel vertrouwen geven zo’n wagen kopen ,wetende dat een pipo eens verkeerd schakelt ipv in 4de in 2 de versnelling eindigt . 😳
              Ik zag net dat de gt3 bij august de vermelding gereserveerd heeft . 😉

die rode GT3 wordt blijkbaar verhuurd aan mensen die een dagje track willen.
                Wie weet wat er al allemaal mee gebeurd is…

Tijdje geleden ook eens langs geweest en mocht weg voor 100K. 😕 😕 😕

De laatste keer dat ik de prijs zag in de showroom stond hij op 110K :sarcastisch

Wat moet die witte RS kosten daar bij De Decker ?
                      ziet er wel goed uit. ongevalvrij?

[quote=”Funny” post=93988]@Porsche914 ,die rode is dat degene die ik denk ,waar we het al eens over hadden .
                        [/quote]

Ja idd. Snap het niet, inschrijving betalen, nieuwe banden en remblokken. En dan toch de wagen na 2 maand al weg doen 😕

Die GT3RS bij De Decker zal wel een mooie wagen zijn, maar is buiten mijn budget. En is trouwens ook zéér prijzig naar mijn gedacht 😉

@Porsche914 ,die rode is dat degene die ik denk ,waar we het al eens over hadden .
                          August-classics heeft meestal de betere exemplaren ,selecteren vrij streng .De prijzen zijn er ook naar .Werken ook nauw samen met CM ,wagens worden soms uitgewisseld .
                          Die bij De Decker staat er al enkele maanden ,Porsche914 zal dit wel weten en volgens mij is hij op zoek naar een 996 gt3 .

bij garage de decker in oostkamp staat ook nog een GT3 RS van 2/2007 met 15000 km op

dat verklaard waarom er staat “nieuwe banden”… 😀

Heeft er iemand trouwens ervaring met august-classic. Ze hebben daar momenteel ook een mooie GT3 staan. Mss binnenkort eens gaan kijken

kijk wat ik hier nu tegen kom :

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=211678547

verkocht voor 40K en nu te koop…
                                  iemand wil snel geld verdienen

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.