Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 190)
    • het is niet iemand van hier die hem gekocht heeft

Moeten we iemand proficiat wensen? :respect2:

Anoniem

2x Now.

Ook benieuwd, iemand van hier op het forum? Jorgen?

Gekocht ?

Anoniem

[quote=”reys” post=87858]
                [IMG]http://i41.tinypic.com/2iqbm83.jpg[/IMG]
                [/quote]

VERKOCHT!

Clubsport is minimaal verschil. In waarde ook e verwaarlozen. Ik heb een clubsport ( naderhand aangepast) Het vliegwiel is het enige dat van belang is. Brandblussertje is alleen maar gewicht 😀

De grijze CS van Jochem is inderdaad een mooie auto! Staat hier: http://www.porschevrienden.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=77
                  Die is zeker de km’s waard.

ik denk even te gaan kijken naar die grijze MK1 clubsport van op jullie nl forum!
                    250km :driver: heb ik er wel voor over!

Die rode is mooi, maar geen echte clubsport van de fabriek uit en nog wat kosten om hem perfect te hebben.
                      Er zitten zetels in die ik nog nooit gezien heb. Recaro’s in de stijl van de turbo zetels maar nog niet iets anders.
                      Als ik dus een MK1 koop zou ik liever een perfecte hebben. Anders wordt het een Mk2 😉

[quote=”funny” post=88993]Ik dacht dat er in een 996 gt3 achteraf zitjes konden ingebouwd worden .Bij een 997 helemaal niet .[/quote]

Achteraf inbouwen is niet eenvoudig omdat enkele punten niet meegelast zijn af fabriek. Als optie dus wel verkrijgbaar bij de 996GT3. Uiteraard i.c.m. de ‘turbo’ stoelen die kunnen kantelen. Wil je ze dus achteraf inbouwen dan zul je uit een sloopauto deze ‘beugels’ moeten slijpen en opnieuw inlassen en zo nog wat extra werk. Ik wou dat ook doen maar laat het voorlopig.

V.w.b. de rode voor 40K. :respekt: wat een toffe bak en prijs. Ik zou het wel geweten hebben als ik de TS was. En de MK2 mooier/beter dan de MK1 :censored: oftewel. NFW!

Gisteren GT3-ke(997) gezien die beetje wilde besparen op nieuwe banden, heeft beetje te heftig willen gas geven denk ik en zijn bochtje verkeerd ingeschat :wtf: :wtf: :wtf:
                          Volgens bestek die opgemaakt was serieus wa kosten, kan je tegenwoordig ne 964 mee kopen.
                          Had waarschijnlijk beter nieuwe bandjes gelegd voor hij ging cruisen, was Veeeeeeeeeel goedkoper geweest. 😕 😕 😕

Anoniem

Ik dacht dat er in een 996 gt3 achteraf zitjes konden ingebouwd worden .Bij een 997 helemaal niet .

^^ hahahahaha!!!!!

[quote=”gd1″ post=88988]Die sportsoelen kunnen toch niet “kippen” ? :wtf:[/quote]

de kinderen gewoon 2 weken op water en brood en da lukt wel 😈 😆

Gewoon even bellen naar Jean Marc. Vriendelijke gast. Wel in het Frans, zijn Nederlands is :sleep: .

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.