Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 190)
  • gd1

Die sportsoelen kunnen toch niet “kippen” ? :wtf:

😀 Kon je da krijgen als optie dan? Als je genoeg betaald kan alles zeker…

gd1

Dat is dan een vréé rare GT3 hé :sarcastisch

Knappe wagen die van Gaban, thx voor de tip!

Maar euh, zie ik daar nu zitjes achteraan in?? :wtf:

Het “rolkooivirus” is een leuk virus. Tot hiertoe nog geen remedie tegen gevonden! 🙄 joepie 😆

Ik vond deze bij Gaban niet zo slecht …

Ik dacht dat de vraagprijs (niet degene vermeld op de site) 38.000€ is…

Ik heb totaal geen idee van de waarde van 996 GT3’s. Dus het kan zijn dat ik hier een dom voorbeeld geef, waarvoor alvast mijn excuses in dit geval 😳

:sarcastisch …maar ik hoop wel dat de 997’s niet zoveel gaan zakken in waarde 😕

succces met je zoektocht!

Dan zijn Funny en ik de volgende die gaan kijken… 😈

Deze middag dus gaan kijken naar de wagen, staat bij FG voor de geïnteresseerden.
                  Eerlijke wagen denk ik wel, maar niet wat ik zoek.

Morgen middag toch maar eens gaan kijken naar die Rode GT3 MK1 :mrgreen:
                    Wie weet… :driver:

maak mijnen kop maar zot ja :mrgreen:

Anoniem

Porschky +1

ik vind het best wel een lekker bakkie, ik vraag me alleen af of het Nürnburgring-stickertje niet meer zegt dan goed is..? Ik vrees dat gezien de opties op de wagen, mogelijks zelfs de keuze om de folie te kleven, er zouden kunnen op wijzen dat de wagen een behoorlijk wild leven achter de rug heeft…? Ze kunnen best wel tegen een stootje, maar toch…

En had ik de Turbo nog niet, dan denk ik dat die rode voor 40.000 de mijne zou zijn!

Mooi, maar wat vind je onder die aangebrachte folie ? 😥

Lekker karretje!en gene rooie… :lekker:

Lekker hok zeg :applaus:

Ferme ketel !

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.