Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 190)
    • Ja Cedric dan word je gevoerd en mag je drinken zo veel je wil ,Funny zal wel bob zijn hij drinkt niet die dag zij hij onlangs tegen mij :wtf:

[quote=”snoer 964″ post=101367]Funny heeft me al voorgesteld om u te volgen op de rit met de depaneur :mrgreen: ,dus maak je geen zorgen Cedric :driver:[/quote]

Kan wel van pas komen als halverwege de rit men banden op zijn 😆

Funny heeft me al voorgesteld om u te volgen op de rit met de depaneur :mrgreen: ,dus maak je geen zorgen Cedric :driver:

Wel dat gaan ze me zaterdag hopelijk weten te zeggen 😉

Inderdaad goed nieuws .
              Wat was het probleem nu aan de wagen ?

Groeten van Funny den depanneur . 😉 😉 😉

Dat is goed nieuws Cedric,en ook nog zeer snel :driver:

Net bericht gekregen van PCK dat hij dit weekend zal klaar zijn :relaxman: :driver:

[quote=”porsche914orange” post=101269][quote=”joebarreke” post=101235]oei dat is minder 🙁

vorige week u gezien in Geel(richting Porsche garage) kan dit?[/quote]

Nee was ik niet.

@KDC
                    , heb nog wel wat anders in de garage staan he :D[/quote]

I know, maar khad graag eens da spoilergeval gezien :lekker:

Misschien durf ik zondag niet op pad met de Porsche ! 😥
                      Ik zal maar al een ei onder de gaspedaal leggen .

PB

[IMG size=90×90]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/secret_smile.png[/IMG]
                        Serious Funny!

@patrick : ja zo’n geloofwaardig iemand die hadden we nog nodig :happy:

[quote=”joebarreke” post=101235]oei dat is minder 🙁

vorige week u gezien in Geel(richting Porsche garage) kan dit?[/quote]

Nee was ik niet.

@KDC
                            , heb nog wel wat anders in de garage staan he 😀

PB

Rocco, ik heb de gemeenschappelijke noemer gevonden in onze schadegevallen ➜ Funny !

Nu is het wel zo, dat we hem idd als “schademan” op pad kunnen sturen,
                              en brengt hij massa’s klanten aan voor onze garage. :mrgreen:

Dat is jammer, hopelijk geraakt ie nog op tijd klaar voor de zomersproetjesrit…

Volgende keer dat we een depanneur nodig hebben weten we naar wie we moeten bellen 😈

dat is waar je was er ook bij mijn depannage, van mijn porsche en van mijn gedeukte ego, straks noemen we je dokter porsche 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.