Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 190)
    • william, iets gekocht dan ?? :relaxman: :driver:

Anoniem

Ik ga ook op zoek moeten naar dat soort banden 😀
        Onder mijn nieuw speeltje staan 6 jaar oude banden, best vervangen denk ik 😀
        De tips Van Bruno zijn hier dus ook welkom.

Mijn banden worden vrijdag geplaatst :relaxman:
          En ik heb er nog altijd geen spijt van, zal wss ook nooit komen 😆
          Als dat geen goed nieuws is 😉

Is er nog (positief) nieuws te melden op GT3 aankoop gebied? Ik heb zelf ook net nieuwe bandjes aangeschaft. Dan kan het trackday seizoen een goed en veilig vervolg krijgen :driver: :lekker:

Merci Bruno voor de uitleg .Weer wat wijzer geworden .

[quote=”Bruno RS” post=97375]
                Cedric als je dan toch nieuwe banden steekt is het dan niet beter om de uitlijning na te kijken want als die teveel staat is het niet aangenaam om te rijden
                Kijk wel na of de conische bouten of wat het ook is niet loskomen en zo je uitlijning naar de knopen helpen
                Dit is een typische 996 GT3 kwaal
                Mich weet hier veel meer over[/quote]

Bedankt voor de tip. Ik neem contact op met Mich!

[quote=”vawilliam2003″ post=97327]Bij sterk negatief camber de banden van velg wisselen na 1/3 slijtage kan de gebruikstijd serieus verlengen 😀 [/quote]

Dat zal bij cupbanden niet lukken want die hebben een binnen en buitenkant
                  Als de maten op het gelijkvormigheidsattest staan zie ik geen problemen met cupbanden bij de keuring
                  Anders Pirelli corsa’s steken als je er al vindt of de Michelin supersport zijn goede banden op een GT3
                  Op de RS sta ik op het hoogste negatief camber zonder shimms te steken en het loopvlak blijft mooi vlak
                  Cedric als je dan toch nieuwe banden steekt is het dan niet beter om de uitlijning na te kijken want als die teveel staat is het niet aangenaam om te rijden
                  Kijk wel na of de conische bouten of wat het ook is niet loskomen en zo je uitlijning naar de knopen helpen
                  Dit is een typische 996 GT3 kwaal
                  Mich weet hier veel meer over

Anoniem

Bij sterk negatief camber de banden van velg wisselen na 1/3 slijtage kan de gebruikstijd serieus verlengen 😀
                    Ik deed dit vroeger ook op de BMW E30 M3, na 5 a 6 dkm banden omwisselen en dan kwam ik makkelijk boven de 15 dkm met een set.

Cedric ook al meegemaakt met banden bestellen voor de gt3 ,ze kunnen er allen aangeraken .Morgen zijn ze er !Toch niet zo eenvoudig als het lijkt .
                      Voor de volgende keer de tip gebruiken die we van Bruno kregen .
                      Dat negatief camber kan voor een stuk weg gewerkt worden .zal je op de openbare weg niet voelen op circuit misschien wel .

Ik heb trouwens nog altijd geen antwoord van RS-motors over die opties. 😐
                        Dan maar gemaild naar Porsche AG!

Haha, tjah. Komt door een vlotte rijstijl en veel negatief camber zeker 😈 :driver:
                          Ben benieuwd wanneer ik nieuw rubber heb. Is nu al een week besteld en nog niet binnen…

Hoe zeggen ze dat Cedric ,tot op de draad versleten 😉 .Bij jou letterlijk te nemen 😉 😉

[quote=”vawilliam2003″ post=97174][quote=”porsche914orange” post=96032]

Geraak ik trouwens door de keuring met nieuwe michelin pilot sport cup banden?

[/quote]
                              Zijn de banden nu al op :?:[/quote]

Natuurlijk niet! Het zijn de oude die nog wat verder versleten zijn. Nu echt niet meer mee te rijden.

Anoniem

[quote=”porsche914orange” post=96032]

Geraak ik trouwens door de keuring met nieuwe michelin pilot sport cup banden?

[/quote]
                                Zijn de banden nu al op ❓

heb je wagen zondag mogen bewonderen,ziet er echt heel goed en
                                  mooi uit,past volledig bij u,nu nog het verstand erbij houden 😛

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.