Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 190)
    • [quote=”porsche914orange” post=97059]Als ik nieuw rubber heb gaan we eens een toertje rijden hé! :D[/quote]
      Is afgesproken !laat maar weten .

Ja Cedric uw nieuwe aanwinst heeft een prachtige sound .Is inderdaad in RL een prachtige wagen .Veel veilige km gewenst :driver:

Als ik nieuw rubber heb gaan we eens een toertje rijden hé! 😀

Ga ik zeker steken.
            Binnenkort ga ik ook langs in Oudenburg .

[quote=”Funny” post=97026]Cedric ,bedankt dat ik je wagen in Real kon bewonderen .
                Genoten van de heerlijke sound :respect2: :respect2: .[/quote]

Die luchtfilter moet je ook eens proberen.Zeker de moeite waard!
                Die wrapping ga ik nog eens laten herdoen bij ketchonaise! 😉

Cedric ,bedankt dat ik je wagen in Real kon bewonderen .
                  Genoten van de heerlijke sound :respect2: :respect2: .

Knap ,knap ❗
                    Cedric zo’n Gt3 is werkelijk verslavend . 😉
                    De verkleuring zou me ook storen ,achterste deel opnieuw laten wrappen als je de exacte kleur weet.
                    Veel plezier ermee .

Anoniem

Ik moet Cedric gelijk geven. Een GT3 rijd geweldig 😀
                      Zeer strak op de baan en toch net genoeg comfort.
                      Het zal echter niet mijn volgende auto worden, voor zijn prijs kan ik er zeker een netter exemplaar vinden.

Wat eindstukken van uw uitlaat betreft, de auto die ik heb gezien heeft de stukken verder uitsteken naar wat ik op uw foto kan zien.

Anoniem

[quote=”porsche914orange” post=96739]To much fun to drive! :driver:[/quote]
                        Zal ik straks ook weten 😀
                        Ga deze namiddag een ’99 GT3 testrijden 😀
                        Is een wagen die niet echt te koop staat, de eigenaar heeft interesse in mijn Turbo.
                        Misschien kunnen we onderling wat regelen.

[quote=”kleinekastenteufel” post=96745]Aan de verkleuringen rond deze machtige uitlaten zouden wij niet zwaar tillen. Eerlijk, wij vinden het zelfs iets hebben bij zo’n beest.
                          Kunnen de eindstukken niet meer naar achteren gemonteerd worden?
                          SUC6.
                          :music: :driver: :music:[/quote]

Thx, goed idee. Zal eens kijken!

Aan de verkleuringen rond deze machtige uitlaten zouden wij niet zwaar tillen. Eerlijk, wij vinden het zelfs iets hebben bij zo’n beest.
                            Kunnen de eindstukken niet meer naar achteren gemonteerd worden?
                            SUC6.
                            :music: :driver: :music:

Nee, deze zal niet snel weggaan denk ik. To much fun to drive! :driver:

Mooie wagen Cedric, nu niet vlug wegdoen hé, tenzij je hem aan mij geeft natuurlijk :mrgreen:

PB

lak? Wrap/folie bedoel je?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.