Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 190)
    • [quote=”porsche914orange” post=96660][quote=”OlivierV” post=96634][quote=”porsche914orange” post=96626]

Weet er iemand trouwens hoe ik die verkleuring op de wrapping kan wegkrijgen?
      Heb er al met vanalles opgezeten, krijg dit niet weg.[/quote]

Op welke plaats bedoel je precies? Op die zwarte lijn?

Boven de uitlaten is ook wat verkleuring te zien, kan dit ook niet weggepoetst worden?[/quote]

Ja, idd boven de uitlaten. Krijg dit met niets weg…[/quote]

Ik ben niet zeker dat ik het zal kunnen verwijderen, maar wil het altijd wel eens proberen met mijn super-productjes 😀

Kans bestaat ook dat het ingebrand is in de lak.

Machtige wagen :respect2:

:applaus: Knap Cedric! Proficiat! Ik kom eerstdaags eens kijken :drink:

Prachtige wagen!

Anoniem

Cedric ik vrees dat je dat niet meer gaat weg krijgen.
              Denk dat het de vinyl folie zelf is die verkleurd is door de warmte van de uitlaat.

[quote=”OlivierV” post=96634][quote=”porsche914orange” post=96626]

Boven de uitlaten is ook wat verkleuring te zien, kan dit ook niet weggepoetst worden?[/quote]

Ja, idd boven de uitlaten. Krijg dit met niets weg…

[quote=”luc993cabrio” post=96637]@cedric, zo een verschil van rijden dan de 996TT?[/quote]

Ja Luc, de 996TT is een mercedes S-klasse vergeleken met de GT3.
                  Een ongelofelijk verschil! Ook al heeft de GT3 minder koppel en pk dan de 996TT heeft het toch een andere indruk.

:first:
                    Vreselijk mooi, met vreselijk mooie wielen!

Vreselijk knappe wagen .
                      Ik ben gezond jaloers op je

@cedric, zo een verschil van rijden dan de 996TT?

[quote=”porsche914orange” post=96626]

Boven de uitlaten is ook wat verkleuring te zien, kan dit ook niet weggepoetst worden?

PB

Kuisen heb je ganse winter voor. :mrgreen:

ferm, sta toch ook op men verlang lijste ze :respect2:

Nice :first:

Tussen al het rijden door toch nog tijd gevonden voor foto’s te nemen. :mrgreen:
                                  Nog altijd niet deftig gekuist, maar hier zijn ze toch:

De BSS’en zijn originele 3-delige velgen. Zal wel nog de randen vernieuwen daar deze wat beschadigd zijn.

Heb er al met vanalles opgezeten, krijg dit niet weg.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.