Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 190)
    • Proficiat Cedric, ziet er super uit :first: :driver:

Ziet er HEEL leuk speelgoed uit, proficiat :first:
        En als je er eens mee in de buurt bent moet je maar een seintje geven :drink:

Ja Cedric ik zou die vleugel ook zo laten ,deze misstaat niet hoor .Ik ben al nieuwsgierig om hem RL te zien :lekker:

Achtervleugel erop laten staan .Persoonlijk heb ik het ook meer op de vleugel van een Rs dan van een gewone gt3 .

Ik zal er idd eerst zo mee rijden, maar volledig origineel komt hij nooit.
              Is eigenlijk een perfecte compromis van wat ik zocht.
              Het rijgedrag van een MK1 met de looks van een MK2. Vind de achtervleugel te mooi om die te vervangen naar de originele.

Congrats! :respekt:
                Ik zou’m toch ook nog effe gewrapt laten, je kan er nog heel je leven in ‘t zilver mee rijden.

Proficiat! GT3’s … altijd ok :applaus:

Van harte proficiat Cederic , :applaus: .
                    Het staat de wagen goed ,ik zou er deze zomer zo met rijden en daarna kan je nog zien .
                    We kunnen altijd a l’improviste nog eens een ritje maken 😉

:first: Dikke proficiat Cedric ,volledig mijn smaak :first: Ik zou er eerst zo wat mee rijden en dan als je het beu bent hem terug origineel zetten 🙄 Ik ben gezond jaloers :applaus:

Schitterend! :respect2:

:applaus: ferm machien!!! :applaus:

Anoniem

Cedric als de banden niet straat legaal zijn staat er normaal een vermelding op de band daaromtrent.
                            Die michelins liggen dacht ik standaard onder de GT3 en GT3RS ook op BMW M dus zal geen probleem zijn dan.

Voor alle duidelijkheid, het is geen GT3RS, maar een gewone clubsport.
                              De witte wrapping gaat er hoogstwaarschijnlijk af. Origineel kleur is zilver.

Mss laat ik hem wel wrappen in een ander kleurtje 💡

Hij heeft momenteel straight pipes 😈
                              Maar heb de originele uitlaat erbij voor de keuring.
                              Geraak ik trouwens door de keuring met nieuwe michelin pilot sport cup banden?

@funny
                              , zal wss op de zomerrit van snoer en koen zijn. Tenzij Dirk of iemand anders nog een polderritje organiseert

Proficiat Cedric! 🙂
                                Ben eveneens benieuwd naar dat R-project! 🙂

Super ,fantastisch .Dat gaat genieten worden .Uiteraard handbak . :applaus:
                                  Wanneer zien we hem ?????

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.