Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 190)
    • ziet er al een schitterende preview uit :relaxman: :first: , we wont more pictures :respect2:

Handbak!!! :mrgreen: :first:

Kwijl 😆

preview :mrgreen:

ben beniewd 😆

Plaats gemaakt 😀
                De 996 turbo is deze week normaal verkocht, de 993 is al weg en de 911T 2.2 ook
                Wil nu echt zo snel mogelijk beginnen aan mijn 911R project die hier al 2 jaar staat 😳
                Daarvoor kan ik die centjes ook gebruiken.
                Nu mijn pa er niet meer is, heb ik echt geen tijd om met alles te rijden. Dus keuzes maken…
                Al zijn er ergere keuzes in het leven. 😆

Foto’s? 😀

proficiat, had je nog plaats over dan ? :drink: :mrgreen:

Als alles goed gaat staat er volgende maandag een 996 GT3 clubsport in mijn garage !! :driver: :relaxman: :relaxman:

Als alles goed gaat staat er volgende maandag een 996 GT3 clubsport in mijn garage !! :driver: :relaxman: :relaxman:

@porsche914 ,het moeten opties zijn van de exclusief afdeling ,ook wat gezocht maar niets gevonden .Ik denk dat enkel een dealer je verder kan helpen .

de wagen heeft veel opties waaronder carbon pakket en M003 dus een echte clubsport.
                            Echter kan ik 2 opties niet ontcijferen : 100001 en 207771. ❓
                            Dit staat volledig onderaan de sticker. Na de code van de exclusive afdeling 09991.

Gemiddeld gezien worden de meeste koppelingen van een P vervangen rond de 60 a 65duizend km’s.
                              Uiteraard een gemiddelde ,je hebt er al die ze op 15000 km naar de finistijnen krijgen .
                              Hopelijk mogen we je binnenkort proficiat wensen .

Ik heb de perfecte GT3 clubsport gevonden! 😀
                                Is bj 2000 65000km. Volledige rolkooi, brandvrije zetels, de schakelaar aan de middenconsole…
                                Heeft de looks van een GT3RS, niet origineel (don’t care!)

De wagen heeft bijna geen track ervaring. Zeggen ze allemaal…

Wat ik mij afvraag, is de originele koppeling niet aan vervanging toe aan 65000km?

Ik ga zo snel mogelijk eens een kijkje nemen!

Bij august Classic staat er een 997 gt3 Mk2 met 11000 km voor 102500 euro .Wagen gekocht en onderhouden bij Kronos .Op de site van Kronos stond (of staat) de zelfde wagen maar 5000 euro’s duurder .Enkel het kleur vind ik iets minder .

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 190)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.