jammer!

Home Forum Zeverhoekje jammer!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • van het gezegende jaar 2000…

Yep, dat gebeurt daar wel meer. Heb een tijdje in Temse gewerkt en nam toen ook de E17. Heb daar aan dat afrittencomplex soms heel vreemde dingen gezien. Veel chauffeurs die daar de E17 oprijden steken onmiddellijk door naar het linkse vak en tuffen daar dan tegen 90 km/h rustig verder tot ze kunnen invoegen op de E17, in plaats van op te trekken tot 120 km/h en zo het achteropkomend verkeer minder te hinderen. Zucht…

OT: van welk jaar is jouw 996TT?

ja, zo zijn er veel tegenwoordig… 🙁
          verdraagzaamheid is een uitstervend begrip.

Gelukkig nog goed van afgebracht lees ik tussen de lijnen.

het heeft niet veel gescheeld, of vorige woensdag had ik zowaar identiek hetzelfde voor met de 996TT! Ik kwam van St Niklaas, en als je vanuit St Niklaas de E17 richting Gent op wil, moet je eerst een lange tweebaans parrallelstrook met de E17 op, alvorens in te voegen. Net bij de aanvang zette ik goed aan, en plots ging een grote vrachtwagen helemaal voor mij rijden op dat uiterst linker baanvak? 😯 👿 Heb de remmen ferm mogen aanspreken, tot vreugde van mijn collega die helemaal aan het flippen was, en vermoedelijk zichzelf al op de achterzijde van die vrachtwagen zag kleven… Wat dat kalf bezielde om reeds zo snel in te voegen bij een voor de rest zo goed als lege baan is onduidelijk, als zou het mij niet verwonderen dat het er weer zo eentje was die ‘dienen met zijn Porschken’ ne keer wou klo…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.