Jawel hoor , ik leef nog

Home Forum Zeverhoekje Jawel hoor , ik leef nog

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal .
    Nu het forum in een nieuw jasje is gestoken neem ik nog eens even de tijd om iets te posten .
    Sommigen die nog via FB met me in contact staan weten dat ik nog leef , de rest doe ik hier een korte uitleg .
    Sinds einde 2013 is ons leven helemaal omgeslagen .
    Niets negatiefs hoor , zelfs enkel positief , maar wel de reden waarom ik hier amper nog kom in tegenstelling tot vroeger .
    Einde 2013 ben ik na bijna 10 jaar strijd fulltime vader geworden .
    Jawel , mijn zoon is nu definitief bij mij en ik heb het volledige hoederecht en oponthoudrecht bekomen .
    Ineens een anderstalig kind met een enorme achterstand door de toestand bij zijn moeder krijgen en hier integreren en ondersteunen vraagt enorm veel tijd , inzet en aandacht .
    Daarnaast hebben we sinds einde 2013 ons eigen huisje met de nodige verbouwingen erbij (en die zijn nog steeds niet klaar) en opstarten van een nieuwe zaak met mijn nicht en haar man waar Magda en ik de volledige verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen in de keuken op ons hebben . Vroeg opstaan (ook op onze vrije dagen) om de zoon naar school te doen en dan werken tot erg laat in de avond . Het vergt veel van een mens.
    Doordat de zoon nu definitief hier is geen bezoekweekends meer dus elk weekend werken .
    Twee vaste vrije dagen per week (maandag en dinsdag) wat een geregeld leven geeft , maar nooit meer ritten , treffens , trackdays etc etc .
    En dat missen we enorm .
    Natuurlijk heeft het vele werken en geen eigen leven en vrije tijd meer hebben ook z’n voordeel .
    Sommigen wisten het al , velen zullen me gek verklaren , maar ik heb me naast de Porsche , de moto en de Subaru nog een speeltje aangeschaft .
    Mag ik even vloeken in de kerk ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • [quote=”911-lover” post=216861]Thx allemaal voor de complimentjes .
      Die 1986 is idd een foutje . De Ferrari is van dat jaar , de Boxster is van 1997 en dat hebben we gisteren geweten na het ontavngen van de BIV .
      Blijkbaar is dat allang gedaan dat wagens ouder dan 15 jaar een minimum aan BIV moeten betalen 😥 :puke:[/quote]

Eerst en vooral welkom back Koen, ben ook een tijdje niet meer actief geweest op het forum.
      Wat BIV betreft, idd zelfs voor de 993 ui 1994 moest ik een bittere pil slikken, duur per km als je niet veel rijdt…

Thx allemaal voor de complimentjes .
        Die 1986 is idd een foutje . De Ferrari is van dat jaar , de Boxster is van 1997 en dat hebben we gisteren geweten na het ontavngen van de BIV .
        Blijkbaar is dat allang gedaan dat wagens ouder dan 15 jaar een minimum aan BIV moeten betalen 😥 :puke:

ken

leuke update koen en feli met de leuke P voor ‘t vrouwtje!!!

Mooie collectie Koen!

F

@deepee: Sinds de nieuwe layout van het forum was ik m’n profielfoto kwijt dus dit was de ideale gelegenheid om het eens op orde te zetten. Met zoveel top-fotografen op de meeting van zondag moest ik er zelfs amper nog moeite voor te doen (ik stel voor dat andere forummers m’n voorbeeld volgen?) :up:

Proficiat Koen :up: Mooie aanwinst

@firstP: razend actuele avatar heb je daar 😉

F

Ik zou juist hopen dat het inderdaad 1986 was dan kon je hem direct inschrijven als oldtimer :mrgreen:

@911-lover
                    : Knappe collectie maar je nickname is ook al lang niet meer van toepassing hé (niet dat ik daar veel over moet zeggen)

[quote=”911-lover” post=216469]…Een tweede voor het vrouwtje . Boxster 2.5 van 1986 . Eerste eigenaar , volledig origineel , alle papieren , boekjes en ingevuld OB erbij . Sluitende historie , hardtop etc etc . 122.000km en in waanzinnig goede staat .[/quote]

welkom terug koen, en euh dat hierboven is toch een typfout mag ik hopen 😯

Klopt Wim
                        Ook IRL 😉

Wim

Is bekend, en zal een oplossing voor komen.
                          Want voorheen was dit niet.
                          Maar zijn meer dingen die niet meer werken als vroeger. 😉

Alle nieuwe dingen zijn niet beter als vroeger. 💡

Vraagje aan de admins : Hoe komt het dat ik mijn bericht in vier stukken moest knippen en posten ? Het wilde in één keer niet geplaatst worden

Laatste foto die er niet bij wilde . De Scooby op de Nordschleife tijdens een familie-uitje

En ja hoor , met de CS wordt ook nog mee gereden , al is dat veel te min .

En de Scooby niet te vergeten natuurlijk

Wim

Mooie auto Koen. :up:

Natuurlijk doet de F het ook nog steeds goed , al heb ik die nu een maand geleden op stalling gezet tot ergens voorjaar 2016 . Ondertussen een kleine 2000km mee gereden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.