- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 mei 2015 om 00:19
Hoi allemaal .
Nu het forum in een nieuw jasje is gestoken neem ik nog eens even de tijd om iets te posten .
Sommigen die nog via FB met me in contact staan weten dat ik nog leef , de rest doe ik hier een korte uitleg .
Sinds einde 2013 is ons leven helemaal omgeslagen .
Niets negatiefs hoor , zelfs enkel positief , maar wel de reden waarom ik hier amper nog kom in tegenstelling tot vroeger .
Einde 2013 ben ik na bijna 10 jaar strijd fulltime vader geworden .
Jawel , mijn zoon is nu definitief bij mij en ik heb het volledige hoederecht en oponthoudrecht bekomen .
Ineens een anderstalig kind met een enorme achterstand door de toestand bij zijn moeder krijgen en hier integreren en ondersteunen vraagt enorm veel tijd , inzet en aandacht .
Daarnaast hebben we sinds einde 2013 ons eigen huisje met de nodige verbouwingen erbij (en die zijn nog steeds niet klaar) en opstarten van een nieuwe zaak met mijn nicht en haar man waar Magda en ik de volledige verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen in de keuken op ons hebben . Vroeg opstaan (ook op onze vrije dagen) om de zoon naar school te doen en dan werken tot erg laat in de avond . Het vergt veel van een mens.
Doordat de zoon nu definitief hier is geen bezoekweekends meer dus elk weekend werken .
Twee vaste vrije dagen per week (maandag en dinsdag) wat een geregeld leven geeft , maar nooit meer ritten , treffens , trackdays etc etc .
En dat missen we enorm .
Natuurlijk heeft het vele werken en geen eigen leven en vrije tijd meer hebben ook z’n voordeel .
Sommigen wisten het al , velen zullen me gek verklaren , maar ik heb me naast de Porsche , de moto en de Subaru nog een speeltje aangeschaft .
Mag ik even vloeken in de kerk ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.