Jawel hoor , ik leef nog

Home Forum Zeverhoekje Jawel hoor , ik leef nog

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal .
    Nu het forum in een nieuw jasje is gestoken neem ik nog eens even de tijd om iets te posten .
    Sommigen die nog via FB met me in contact staan weten dat ik nog leef , de rest doe ik hier een korte uitleg .
    Sinds einde 2013 is ons leven helemaal omgeslagen .
    Niets negatiefs hoor , zelfs enkel positief , maar wel de reden waarom ik hier amper nog kom in tegenstelling tot vroeger .
    Einde 2013 ben ik na bijna 10 jaar strijd fulltime vader geworden .
    Jawel , mijn zoon is nu definitief bij mij en ik heb het volledige hoederecht en oponthoudrecht bekomen .
    Ineens een anderstalig kind met een enorme achterstand door de toestand bij zijn moeder krijgen en hier integreren en ondersteunen vraagt enorm veel tijd , inzet en aandacht .
    Daarnaast hebben we sinds einde 2013 ons eigen huisje met de nodige verbouwingen erbij (en die zijn nog steeds niet klaar) en opstarten van een nieuwe zaak met mijn nicht en haar man waar Magda en ik de volledige verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen in de keuken op ons hebben . Vroeg opstaan (ook op onze vrije dagen) om de zoon naar school te doen en dan werken tot erg laat in de avond . Het vergt veel van een mens.
    Doordat de zoon nu definitief hier is geen bezoekweekends meer dus elk weekend werken .
    Twee vaste vrije dagen per week (maandag en dinsdag) wat een geregeld leven geeft , maar nooit meer ritten , treffens , trackdays etc etc .
    En dat missen we enorm .
    Natuurlijk heeft het vele werken en geen eigen leven en vrije tijd meer hebben ook z’n voordeel .
    Sommigen wisten het al , velen zullen me gek verklaren , maar ik heb me naast de Porsche , de moto en de Subaru nog een speeltje aangeschaft .
    Mag ik even vloeken in de kerk ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
    • Mooie rode auto:-))) Serieus nu: een zeer mooie wagen!! Congrats.

Welkom terug!
        Schoon gerief!

Even goed gelezen wat er werd geschreven … Burgemeester Leopoldsburg gegoogeld en uitgekomen bij een goed uitziende brasserie met een opschrift dat bij meer dan bevalt : eet, drink,praat, luister,proef,ruik, ontspan, geniet.

‘t kan toch niet zo moeilijk zijn om een rondritje daar in de buurt te organiseren met De Burgemeester als start en stopplaats?

Hoe was dat weer … als Mozes niet naar de berg kan, moet de berg maar naar Mozes gaan …

Wim

[quote=”bccars” post=204276]Ik hou niet zo van de term overlopers. …[/quote]

(off topic) Ik ook niet maar werd wel vernoemd hier 😉
          Ben ook liefhebber van verschillende klassiekers en auto’s waarvan ik de Engelse nog altijd een warm hart toe draag.

Die Impreza!!! 😀 Prachtig!!! Gefeliciteerd met de Fezza!

Hoi koen,
              Leuk om nog wat van je te horen! Mijne zoon spreekt nog altijd van diene meneer met zijne mooie blauwe Porsche waar we een Capri-sun van hebben gekregen.
              Have fun!

Geniet van je speelgoed 911-lover ! Ik hou niet zo van de term overlopers. We zijn toch allemaal autofreaks. Porsche, ferrari, subaru, whatever, …

Welkom terug Koen!

Wim,gij stille snoeper,en Koen, gij kleinen deugeniet.

Wim

Heee Koentje, leuk om weer eens iets van je te horen, en zoals je ziet ben ik hier de enige overgeblevene
                      Gelukkig dat het bij jou nu allemaal wat rustiger is geworden en je lekker verder kan nu.
                      Laat ze hier maar praten dat je een overloper bent, want ik heb er ook eentje aangeschaft.

Ja Koen, het leven kent rare kronkels. Iedereen krijgt ervan, sommigen zelfs (te) veel in één keer.
                        Ik heb beloofd om eens langs te komen bij de burgemeester van Leopoldsburg en houd me aan deze belofte! en dan bedoel ik niet Wouter Beke 😉
                        PS ik zit niet op feesboek dus weet niet wanneer jullie in juli/aug sluiten ?

Tof om je hier nog eens te horen Koen.
                          Goed dat je de strijd achter u kan laten nu.
                          PS mooie Ferrari;)

En neen Stein , niet echt veel tijd .
                            Met de Porsche afgelopen jaar 580km gereden .
                            Met de moto geen 50 .
                            Met de Subaru (vanwege de vakantie waar we 3500km in 10 dagen hebben gereden) 5000km
                            De daily bitch maakt de grote kilometers 😉

Helaba Koen, ! welkom terug 😉
                              nog eens bedankt voor het ritje op de genkersteenweg met de F

Thx allemaal .
                                We zullen zien hé Ken , ik hoop idd op ooit wat meer tijd .
                                zien wat de toekomst brengt .
                                De F is idd in de enige juiste kleurstelling . Rood met Beige interieur . Zo moet volgens mij een F zijn .
                                Deze is in quasi perfecte staat , alles origineel (en zo blijft het ook) en alles erbij wat erbij hoort .
                                Geen blijver , maar leuk om eens gehad te hebben .
                                Op de bank brengt het ook niks meer op .
                                fdeville : Niet eigen zaak (wil ik bewust niet meer) maar in loondienst . Wel carte blanche over de keuken en sowieso hulp en raad (zeker in het begin) daar zowel mijn nicht als haar man totaal geen horeca-ervaring hadden .
                                SteinG , hier fotootjes van het interieur

ken

hey Koen,

een rode F die je daar hebt staan
                                  mooi in het correcte kleur
                                  leuk om nog iets van je te laten horen,
                                  blij ook om te horen dat de strijd uiteindelijk over is!!!
                                  en ja, van mij mag je zeker eens vloeken 🙂
                                  wat nu niet meer is, is mss tijdelijk koen, er komt terug eens een tijd dat je terug de treffen, ritten enz zal kunnen meedoen!!!

hou je goed en succes verder in alles wat je doet en wat je nog gaat doen 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.