Jay Leno en Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Jay Leno en Porsche

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Een klassieke Porche, de 912, kreeg van het bedrijf Zelectric een make-over tot volledig elektrische superwagen.

‘Thanks for this trip down memory lane. In 1971/72 vele ritten gemaakt tot in Nice toe (het hinterland was als een speeltuin voor de ‘Volksporsche’) .
        Mooie nostalgische herinneringen borrelen op.
        Om het met de woorden van Mary Hopkin te zeggen: ‘ Those were the days’.

Porsche 914-6 GT – Jay Leno’s Garage

Prachtige auto :applaus:
            Enkel die 4 ledjes in de koplampen :puke:

Voor de dag rijlichten kan er toch niets tippen aan de angel eyes van BMW voor mij.

Het zal weer een kunstwerk zijn .
              Die sounddddddd :lekker:

S2

Wat een geluid!!! Zo’n flat plane crankshaft is toch iets ongelooflijks.

En als je wil kan je in “stealth” mode rijden 🙂

het huismerk nog eens op bezoek bij petrol head Jay Leno.
                  ditmaal het type 918:

[video width=425 height=344 type=youtube]qlBUB9RqY_I[/video]

het opschakelen van elektro naar benzinemotor (8:20min en 8:50min) klinkt nogal schokkerig. maar in full racing mode :respect2:

Ik heb vorig jaar zijn collectie in LA kunnen bewonderen toen ik in de US was.
                    Een indrukwekkende verzameling van exclusieven en custom staat daar bij elkaar.

Hij is trouwens een goede vriend van Magnus Walker, nog zo iemand met een grote verzameling maar dan uitsluitend Porsches.

Jerry Seinfeld, ook een bekende in de US, heeft zijn Porsches trouwens ook gestald bij Jay Leno.

Deze heren zijn uitermate bemiddeld en dat maakt het natuurlijk iets gemakkelijker om dergelijke collectie op te bouwen. 😀

ditmaal een 356 carrera 2 uit 1963:

[video width=425 height=344 type=youtube]-qyluq2j27g[/video]

wat een leven hebben die mannen he… 😉 )

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.